וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין קאזאן מחממת מנועים

אלופת רוסיה ממשיכה להתכונן להפועל ת"א והביסה 0:4 את סטרומגודסט הנורבגית במשחק הכנה. קלאדזה על הכוונת

יריבת הפועל תל אביב בשלב הבא של הליגה האירופית, רובין קאזאן, ממישכה להתכונן למפגש הכפול עם האדומים בעוד שבועיים בדיוק וכן לפתיחת הליגה הרוסית במרץ והיום ניצחה במשחק אימון 0:4 את סטרומגודסט הנורבגית. החלוץ המצטיין של הקבוצה, אלכסנדר בוחארוב, כבש ראשון בדקה ה-45 ובמחצית השנייה הוסיפו שחקני קבוצת המילואים אלכסנדר אורחוב (48), מיכאיל בדיאוטדינוב (72) ואיגור פורטיניאגין (87).

אגב סטרומגודסט, הנורבגים גם פגשו בעבר את הפועל תל אביב, בעונת 1998/9 ואז הדיחו את האדומים מגביע אופ"א אחרי דו קרב פנדלים. בשבוע הקרוב צפויים לאלופת רוסיה שני משחקי אימון נוספים, נגד סטארט הנורבגית ולאחר מכן מול אסביירג הדנית.

בנוסף, היום החתימה רובין סופית ורשמית את חלוצה הטורקי של זניט סט. פטרסבורג, פתיח טקה. יחד עם זאת, טקה יצטרף לקבוצה רק באוגוסט, אז יסיים את חוזהו, ולכן לא ישחק נגד האדומים. החלוץ בן ה-32 יהיה הטורקי השני של המאמן קורבן ברדייב והוא יחבור לבן ארצו, גוקדניז קרדניז.

בתוך כך, על פי דיווח היום באיטליה, הגישה הקבוצה הטטארית הצעה למילאן עבור שירותיו של המגן/בלם הגאורגי, קאחה קלאדזה. על פי הדיווח, רובין תנסה להנחית את קלאדזה בן ה-31 בקיץ הקרוב ולא עכשיו, כחלק מהניסיונות שלה להתחזק לקראת ליגת האלופות בעונה הבאה, והיא תציע עליו סכום שינוע סביב 6-8 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully