וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד נשים: בני הרצליה ניצחה במשחק העונה

הדאבליסטית נותרה עם מאזן מושלם אחרי 18:22 על הפועל ראשון לציון, שנשרה למקום השני. ברטו וסלונים כבשו 7 שערים

משחק העונה בליגה הלאומית לנשים בכדוריד סיפק את הסחורה הערב (חמישי) כשבסיום משחק מותח ניצחה הדאבליסטית בני הרצליה את הפועל ראשון לציון המוליכה 18:22 ובכך נותרה הקבוצה היחידה בליגה עם מאזן מושלם.

במשחק הובילה הרצליה ברוב שלביו בהפרשים קטנים שנעו בין שער אחד לשלושה, כשבמחצית הראשונה ראשון נאלצה להסתדר עם חמש הרחקות לשתי דקות, לעומת אחת של הרצליה, מה שהביא ליתרון במחצית של המארחות מהרצליה 10:11.

בפתיחת המחצית השנייה רצה הרצליה ל-10:14 ובהמשך הוליכה גם 13:17. ראשון לציון ידעה להתאושש ולצמצם את הפיגור, כששבע דקות לסיום ההפרש עמד על שער אחד בלבד, בזכות עצירות טובות של שוערת ראשון לציון, רווית שושן, ומשחק מצוין של נוגה שמעוני בהתקפה (17:18 להרצליה).

החטאה ואיבוד כדור בשתי התקפות רצופות של האורחות הסתיימו בשני שערים של שיר וקראט המצויינת בצד השני והרצליה עלתה שוב ליתרון שלושה שערים, אותו הגדילה בשער נוסף סמוך לסיום. בזכות הניצחון שומרות המארחות על המאזן המושלם מפתיחת העונה וכבונוס הן העפילו למקום הראשון עם אותו מספר נקודות כמו לראשון לציון. בעוד כשבועיים (16 לחודש) ייפגשו השתיים שוב באולם העירוני ברמת גן בחצי גמר גביע המדינה.

כבשו לבני הרצליה: נטלי ברטו ומעיין סלונים 7 שערים כל אחת, שיר וקראט 4, שני לוינקינד 2, רחלי פרידמן ולוריין מוסיוף פאר 1 כל אחת. להפועל ראשון לציון: נוגה שמעוני 7 שערים, אור תורג'מן 4, שלי שפיר ועמית איזק 2 כל אחת, אורית אזן, מיטל סויסה ודנה זילברברג 1 כל אחת.

מור קמחי וטונדי עבדול ראשיד הורחקו ממשחק אחד

בית הדין של איגודי הספורט החליט הערב לקבל את עתירתה של הפועל ראשון לציון ולהורות לאיגוד הכדוריד לקיים מחר את משחק הליגה מול מכבי תל אביב. בלי קשר, בית הדין הרחיק ממשחק אחד את מור קמחי ממכבי תל אביב ואת טונדי עבדול ראשיד מרמת השרון בשל אירועי המשחק האחרון בין שתי הקבוצות. ואדים ויריץ' ממכבי תל אביב זוכה מאשמה להתנהגות בלתי ספורטיבית מחמת הספק.

רמת השרון נקנסה ב-1000 ש"ח על התנהגות הקהל בסיום המשחק מול תל אביב. הצהובים נקנסו ב-2,000 ש"ח על תנאי לשנה על העלבת שופטים. מאמן מכבי תל אביב הורחק ממשחק אחד על תנאי לשנה בגין דברים שאמר כנגד שופטי המשחק בסיום הדרבי התל אביבי בראיון לערוץ הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully