וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הלפיד הגיע למינכן

באיירן הלוהטת התעללה בוולפסבורג הדועכת 1:3, וניצלה את ה-1:1 של לברקוזן עם בוכום על מנת להשתוות לה בפסגת הטבלה

המחזור ה-21 בבונדסליגה הגרמנית יצא לדרך ביום שישי, כשורדר ברמן אירחה את הרטה ברלין למשחק בין שתיים מהקבוצות המאכזבות ביותר בגרמניה השנה, וניצחה אותה 1:2. הערב (שבת) נכנסו למעגל המשחקים גם שלישיית הצמרת, כשלברקוזן איבדה שתי נקודות חשובות בבוכום עם 1:1 מאכזב, אותו ניצלה באיירן מינכן הלוהטת על מנת להשתוות לה בפסגת הטבלה, עם 1:3 גדול על וולפסבורג. הצלע השלישית, שאלקה, סיימה ב-0:0 עם פרייבורג, והתרחקה מרחק ארבע נקודות מהפסגה. המחזור יושלם ביום ראשון, כשמיינץ תארח את מנשנגלדבאך ומאוחר יותר תשחק פרנקפורט בדורטמונד.

בוכום - לברקוזן 1:1

רבים ציפו לשלב בו לברקוזן תתחיל לאבד גובה, אבל זה בינתיים לא קרה, והקבוצה הצנועה של יופ היינקס ממשיכה להיות הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא נוצחה העונה. עם זאת, איבוד הנקודות הערב גם עלה להיינקס ושחקניו בצפיפות בפסגת הטבלה לאור נצחונה של באיירן מינכן, וכעת לברקוזן מקדימה את הבווארים בזכות הפרש שערים בלבד. בוכום, ששיפרה את הופעתה מאז פגרת החורף, דאגה שהאורחים יסתפקו בנקודה אחת בלבד, עם משחק נחוש במיוחד. לברקוזן היתה מאוד מסוכנת במחצית הראשונה, ובאה על שכרה רגע לפני הירידה להפסקה, כשארן דרדיוק ניצל בישול של סטפן קיסלינג המצוין על מנת להבקיע את שערו התשיעי העונה, ולקבוע 0:1. אלא שבוכום, כאמור, לא נשברה, ובדקה ה-68 קבע זלאטקו דדיץ' את השוויון, לאחר מסירה של לואיס הולטבי. לברקוזן יורדת למקום השני בטבלה עם הפרש שערים נחות מזה של הבווארים, ותקווה לשוב לפסגה בשבוע הבא, כשתארח את וולפסבורג הדועכת.

וולפסבורג - באיירן מינכן 3:1

הביקור האחרון של באיירן בוולפסבורג, באפריל 2009, הסתיים בתבוסת 5:1 כואבת ובתחילתה של רעידת אדמה במועדון הבווארי, אבל מאז הרבה מאוד השתנה, וקל היה לראות זאת על כר הדשא. האורחים הגיעו למשחק הערב עם שבעה ניצחונות ליגה רצופים ושניים נוספים בליגת האלופות ואחרי חבלי לידה לא פשוטים, ניתן לקבוע בבירור כי הקבוצה של לואיס ואן חאל מחוברת, סוף סוף. וולפסבורג, האלופה למי ששכח, נמצאת בדיוק בכיוון ההפוך ואחרי שאת הניצחון האחרון שלה היא השיגה בתחילת נובמבר 2009, היא קרובה הרבה יותר למקום ממנו יורדים ליגה, מאשר לצמרת. הפתיחה של הבווארים היתה מוחצת, כאשר כבר בדקה השניה כבש אריאן רובן הלוהט בפעם השלישית ברציפות, הפעם מבישול של תומאס מולר.

באיירן המשיכה לשלוט לחלוטין, ובדקה ה-26 אף הכפילה את התוצאה, כשדניאל ואן בויטן - הבלם, להזכירכם - הבקיע את שער הליגה השישי שלו העונה. בדקה ה-57 זה כבר הפך לסוג של השפלה, כשפרנק ריברי בעט ברגל ימין כדור שפגע באנדראה ברצאלי ועשה דרכו פנימה. וולפסבורג האומללה עוד הספיקה להחטיא פנדל (גראפיטה, 65), ולהבקיע שער ניחומים (גראפיטה, 90) על מנת להפוך את הערב שלה לעגום קצת פחות. באיירן משתווה ללברקוזן בפסגה לאור איבוד הנקודות של היינקס ושחקניו, וכרגע נדמה שמעט מאוד קבוצות בגרמניה מסוגלות לעצור את הבווארים הלוהטים.

פרייבורג - שאלקה 0:0

הצלע השלישית של חבורת הצמרת היא שאלקה, שבדיוק כמו לברקוזן ובאיירן, היתה בתקופה מצוינת - עד הערב. ההגנה של הקבוצה מגלזנקישרן היא אמנם הטובה בליגה וגם הערב לא ספגה, אלא שהפעם גם ההתקפה לא היתה בשיאה, ופרייבורג ניצלה זאת על מנת לשבור רצף של ארבעה הפסדים רצופים, ולאגור נקודת תחתית חשובה. האורחים אמנם היו טובים יותר, אלא שהחמצות של קווין קוראני הלוהט מנעו מהם את הניצחון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ורדר ברמן - הרטה ברלין 1:2

שתיים מהקבוצות המאכזבות והמאוכזבות ביותר העונה התעמתו בווסרשטדיון במטרה להשיג שלוש נקודות ולשפר עמדות, כל אחת באזור בו היא נמצאת בטבלה. ברמן הגיעה לרצף של 23 משחקים לקראת סיום 2009, אבל ב-2010 המצב בכי רע וחמישה הפסדי ליגה רצופים דירדרו אותה למקום השישי, הרחק ממאבק האליפות. הרטה במצב גרוע הרבה יותר מיריבתה. אחרי עונה טובה למדי, הקבוצה מהבירה ממשיכה לגרד את התחתית של הטבלה. בתום 90 דקות של מאבק, ברמן השיגה ניצחון חשוב שמפיח בה תקווה, ואילו הרטה הסתבכה עוד יותר.

המחצית הראשונה התאפיינה בקצב יחסית אטי, והסתיימה ללא שערים ועם החמצה מסמרת שיער של קלאודיו פיזארו, שמשלושה מטרים נגח לגופו של שוער הרטה, ירוסלב דרובני. החצי השני נפתח בקצב מהיר מצד שתי הקבוצות ובדקה ה-65 נשבר השוויון. מרקו מרין מסר למזוט אוזיל, שניסה לבעט מקצה הרחבה. הכדור פגע במגן הרטה והוסת לכיוונו של מרין, שמ-14 מטר אלכסונית מצד שמאל לשער הניף את רגלו ושחרר פצצה מהאוויר.0:1 לברמן. המארחת לא הספיקה לחגוג וכעבור שתי דקות הגיעה השוויון. הגנת ברמן לא הצליחה להרחיק כדור גובה, ותאופניס גקאס היווני בעט בחוזקה משישה מטרים פנימה, וקבע 1:1. בדקה ה-81 ברמן החזירה לעצמה את היתרון. כדור עומק לרחבת הרטה חלף על פני כל הגנת האורחים ונעצר אצל קלאודיו פיזארו, שבעט ממרכז הרחבה פנימה וקבע 1:2 לברמן.

משחקים נוספים בשבת:

קלן - המבורג 3:3
כבשו לקלן: יוסף מוחמד (31), מיליבוצ'ה נובאקוביץ' (75), אדיל צ'יהי (88). להמבורג: מארסל ינסן (2), מלאדן פטריץ' (36, 50, פנדל).

הופנהיים - האנובר 1:2
להופנהיים: קרלוש אדוארדו (35), סיאד סליחוביץ' (40, פנדל). להאנובר: ארונה קונה (57)

נירנברג - שטוטגרט 2:1
לנירנברג: אלברט בוניאקו (60). לשטוטגרט: טימו גבהארט (22), רוברטו הילברט (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully