וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "מאמינה שבמשחקים הבאים הנסיון יבוא לידי ביטוי"

הטניסאית הישראלית היתה מותשת אך מרוצה אחרי ניצחון נבחרת הפדרציה הצעירה על בולגריה. שלמה: "היה קצת מלחיץ"

זה לא הלך פשוט, אבל בסיום יום המשחקים השני נבחרת הפדרציה הישראלית יכולה לרשום לעצמה ניצחון בכורה במסגרת הבית האירופאי מספר 1, כשגברה 1:2 על נבחרת בולגריה בסיכום המשחקים. הישראליות, שהפסידו אמש לסלובניה, שומרות לעצמן סיכוי להעפיל לבית האירופי.

"שיחקתי פחות טוב ביחס לאתמול. בשובר השוויון היה צמוד ולמרות זאת נלחמתי", אמרה שחר פאר, שניצחה ביחידות, בסיום. "בזוגות שיחקנו יותר טוב מאתמול וחבל שדווקא אתמול היה המשחק הראשון שלנו ביחד, מול נבחרת חזקה יותר. אני שמחה שהבטחנו את ההישארות בבית ואני מאמינה שכבר במפגשים הבאים הניסיון של שאר הבנות יבוא לידי ביטוי".

על העומס הפיזי שבמשחקי היומיים האחרונים, אמרה פאר: "ידעתי שאלו יהיו ימים עמוסים, ניסיתי להתכונן בהתאם ולמרות זאת אני מאוד עייפה ומקווה שמחר אמשיך להציג יכולת טובה". על הנבחרת הצעירה הוסיפה המדורגת 22 בעולם: "ציפי והילה רוזן חנכו אותי בנבחרת בפעם הראשונה בגיל 14.5 והן כולן היו מנוסות, אז זאת הייתה חוויה מעניינת והיום קל לי להבין טוב יותר את ההתרגשות של ההתחלה שחוות יוליה, קרן וחן".

קרן שלמה, שהפסידה במשחקה הראשון בפדרציה, אמרה: "היה קצת מלחיץ אבל ליאור כל הזמן הקפיד להרגיע אותי. זה ניסיון טוב להמשך ואני שמחה שכן הצלחנו לנצח בסופו של דבר".

יוליה גלושקו, שהצטרפה לפאר בהצלחה במשחק הזוגות, הוסיפה: "שיחקנו ממש טוב בזוגות. בכל נקודה אנחנו מדברות ושחר נותנת לי טיפים ומדרבנת כשצריך. בזמן המשחק אני לא חושבת שזאת שחר פאר שמשחקת איתי, ומתרכזת איך להביא את הנקודה. אני מקווה שגם מחר נשיג ניצחון".

קפטן הנבחרת, ליאור מור, סיכם: "משחק הזוגות היה מאוד מתיש והעלה בי זיכרונות לא נעימים ממשחקים קודמים. אני שמח שהיום שחר ויוליה רק הלכו והשתפרו וששחר הביאה את הנקודה. קרן עברה היום את הטבילה הראשונה שלה בפדרציה ואני חושב שעבורה זאת הייתה התנסות טובה מאוד".

* ברבע הגמר שהתקיים היום בסבב ישרוטל באילת הודח אמיר ויינטרוב, המדורג 574 בעולם, על ידי אדריאן קורקיאט (812) הרומני 6:2, 6:4. בשבוע הבא תיפתח תחרות נוספת באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully