וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: לחמן ועראבה נעצרו בבאר שבע

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, עראבה נכנעה 2:1 למכבי באר שבע. 0:1 לנצרת עילית על הרצליה. כפר סבא גברה על ראשל"צ

המחזור ה-21 של הליגה הלאומית יצא ביום שישי לדרך עם שלושה משחקים, כשבמוקד השיגה הקבוצה הלוהטת של התקופה האחרונה, הפועל אשקלון, ניצחון שלישי ברציפות עם 0:2 על השניה ערב המחזור, עירוני רמת השרון.

התוצאה הזאת שירתה מצויין את מוליכת הליגה, עירוני קרית שמונה, שניצחה בחוץ את הפועל ירושלים 2:4 ופתחה פער של שש נקודות על פני אשקלון. במשחק נוסף גברו בני לוד בחוץ על הפועל מרמורק 0:2.

הפועל נצרת עילית ניצחה בביתה 0:1 את מכבי הרצליה, בעוד ראשון לציון המשיכה במסע שלה לתחתית, עם הפסד 2:1 להפועל כפר סבא. סקציה סנ ציונה סיימה בתיקו 1:1 מאכזב מול הכח עמידר רמת גן. בהמשך: אחווה עראבה הלוהטת של אייל לחמן תחפש ניצחון חמישי ברציפות כשתשחק בחוץ מול מכבי באר שבע. ביום שני יושלם המחזור כשעירוני בת ים השלישית תארח את בית"ר שמשון תל אביב שמדורגת במקום ה-11.

הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה 4:2

על הנייר, מוליכת הטבלה הייתה אמורה ליהנות מחיים קלים מול הקבוצה עם ההגנה הגרועה בליגה, אלא שבפועל היא הייתה צריכה להמתין עד למאני טיים כדי להבטיח את הניצחון.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים היה זה וויליאם אנג'ובו, שחזר מאליפות אפריקה שם שיחק במדי זמביה, והעלה את הצפוניים ליתרון 0:1 בטדי בדקה ה-64. החגיגות של קרית שמונה היו מוקדמות מדי, כי תוך דקה בלבד גיא עובדיה השווה ל-1:1. אדם מזרחי ביצע מהפך מפתיע והעלה את ירושלים ל-1:2 מפתיע בדקה ה-70, אבל שלוש דקות מאוחר יותר קרית שמונה הרוויחה פנדל, ויניב לביא השווה ל-2:2. ההגנה הרעועה של ירושלים הצליחה להחזיק מעמד עד לדקה ה-88, אלא שתומר סוויסה קינח בצמד בשתי הדקות האחרונות של המשחק, כדי לסדר לקבוצתו של רן בן שמעון חזרה חגיגית במיוחד לאצבע הגליל.

עירוני רמת השרון - הפועל אשקלון 2:0

עד למשחק הזה עירוני רמת השרון השיגה רק ארבע נקודות בשלושה משחקי ליגה, וגם בסוף השבוע הנוכחי היא ממשיכה לאבד גובה. במשך כל המחצית הראשונה המארחים מרמת השרון תקפו יותר, ואורן ניסים חיפש את השער פעם אחר פעם, אבל ללא הצלחה. מי שניצל את זה בדקה ה-63 היה הסקורר של אשקלון, יחיאל צגאי, שהעלה את האורחים ליתרון. צגאי התמקם בקצה הרחבה אלכסונית, השתלט על מסירת עומק, ובעט מצד שמאל ומהאוויר פנימה. בדקה ה-85 הגיע השער השני של אשקלון, כאשר דידי אונגר פתח בהתקפה נהדרת, מסר ימינה תוך כדי פריצה לרחבה וקיבל את הכדור בחזרה כדי לכבוש מקרוב ולקבוע את תוצאת המשחק.

מאמן אשקלון, אורי מלמיליאן, אמר בסיום המשחק: "כדורגל זה משחק נזיל, שיחקנו טוב עכשיו, אנחנו בתקופה טובה, המטרה היא להגיע למעלה וצריך לשמור על זה. הקבוצה משחקת טוב, השחקנים מגיעים למצבים. כמאמן וכצופה אני שמח יחד עם השחקנים".

הפועל מרמורק - בני לוד 2:0

נועלת הטבלה קיוותה להשיג ניצחון ביתי מול הקבוצה שהקדימה אותה במקום אחד בלבד, אבל בסופו של דבר נותרה הרחק מאחור, בעוד שהלודאים חזרו לחיים בליגה.

אגודה קאובינה הגנאי, שעבר מהפועל אשקלו לבני לוד, כבש את השער היחיד לזכותם של הלודאים בדקה ה-17. בדקה ה-81 קאובינה השלים צמד, ושלח את לוד לפחות זמנית אל מעל לקו האדום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הפועל נצרת עילית - מכבי הרצליה 0:1

הקבוצה של אלדד שביט אירחה את הקבוצה מהשרון לקרב מרכז טבלה קלאסי, בין הששית (נצרת עילית) לשביעית (הרצליה). שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש במשך 88 דקות, עד שארז פינטו עשה סוף לבצורת והעלה את הקבוצה הביתית ליתרון. הרצליה לא הצליחה לאזן. בכל זאת, נצרת עילית ספגה רק פעמיים באצטדיון גרין והיא המשיכה לשמור על רשת כמעט נקייה.

הניצחון הדרמטי של נצרת עילית מסיים תקופה לא טובה של שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון ואחד בלבד בתשעה האחרונים, ועם שלוש הנקודות היקרות היא ממשיכה להיות קרובה יחסית לדבוקת הצמרת. הרצליה, לעומת זאת, שהשיגה ניצחון אחד בתשעת משחקיה האחרונים (כולל זה), כבר מתרחקת מהצמרת וכנראה היא תבלה גם בעונה הבאה בליגה השנייה.

הכח עמידר רמת גן - סקציה נס ציונה 1:1

הכח עמידר רמת גן הגיעה כשהיא מצליחה בקושי להחזיק את הראש מעל הקו האדום, והוציאה נקודה חשובה מול האורחים, שאיבדו הזדמנות פז להתקרב אל המקום השני בטבלה. משחק חלש מאוד של שתי הקבוצות ללא אירועים מיוחדים קיבל קצב אחר לגמרי החל מעשר הדקות האחרונות. בדקה ה-80 הפתיע קובי חסן את נס ציונה כשהעלה את רמת גן ליתרון. הקהל הביתי כבר ראה 3 נקודות יקרות מגיעות לכיוונו, אבל בדקה ה-88 איזנו האורחים עם שער של יוסי אסייג, והסתפקו בנקודה.

הפועל כפ"ס - הפועל ראשל"צ 1:2

בפעם שעברה שהשתיים נפגשו, הביסה ראשון את כפר סבא 0:3, אבל הפעם פתחו המארחים בטירוף, ונטלו את ההולכה כבר אחרי 10 דקות, כשאחמד מרעי כובש. ראשון לא הורידה את הראש, והצליחה להשוות, כשאלירן אפריאט כובש בדקה ה-20, אבל 5 דקות לפני סיום המחצית הראשונה, העלה נתן שקורי את כפר סבא ליתרון 1:2. האורחים המשיכו לנסות ולתקוף את שערה של כפר סבא, אבל לא מצאה את השער המיוחל, והמשיכו בהתדרדרות הנוראית שלהם, שמותירה אותם מחוץ לעשירייה הראשונה.

מכבי באר שבע - אחווה עראבה 1:2

מאז הגעתו של אייל לחמן, הפכה אחווה עראבה ללהיט של הליגה ולמשחק בבירת הנגב היא הגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים של 0:1. בעראבה כבר התחילו לדבר על עלייה, אבל הערב הרכבת נעצרה בבאר שבע אצל הקבוצה של שרון אביטן. אחרי 68 דקות מאופסות, המשחק הפך דרמטי. רונן שוורצמן העלה את עראבה ליתרון ואבי מלכה איזן כעבור שש דקות. 10 דקות לסיום כבש ינון ברדה, האח הצעיר של אליניב, את השער המכריע וסידר לבאר שבע ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, ארבעה ימים לפני שבית"ר ירושלים מגיעה העירה למשחק גביע המדינה. עראבה פספסה הזדמנות להעפיל זמנית למקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully