וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארידו מצטרף לרשימת הפצועים של בני יהודה

הבלם חולה והוא בספק לבית"ר ירושלים בשבת, כשגם בלדוט ועטר עשויים להיעדר. איינוגבה: "נצטרך לחזור להיות מאוחדים"

בלמה הקולומביאני של בני יהודה, איבן גארידו, החמיץ את אימון הערב (חמישי) של הקבוצה בשל מחלה והוא בספק למשחק נגד בית"ר ירושלים בשבת בבלומפילד. גארידו קיבל הוראה מהמאמן גיא לוזון שלא להגיע לאימון בתקווה שיבריא עד שבת. הבלם מצטרף לרשימה ארוכה של שחקנים שצפויים להחמיץ את המשחק.

הקפטן אסי בלדוט, שסובל מקרע קטן בשריר המפשעה, צפוי להחמיץ אף הוא את המשחק, כשבצוות המקצועי מעדיפים שלא לסכנו בפציעה חמורה יותר. אלירן עטר, שסובל מכאבים חזקים בגבו, ניסה היום להתאמן וכרגע נראה שסיכוייו לשחק אינם גבוהים. ביומיים הקרובים ינסו בצוות הרפואי להכשיר את עטר כשנכון לעכשיו נראה כי רק לקראת המשחק יתברר אם הוא כשיר. עוז ראלי יחמיץ בוודאות את המשחק בשל צהובים.

גיא לוזון צפוי לערוך מהפכה בהרכב הקבוצה, בשל רשימת הנעדרים הארוכה, כמו גם בשל העובדה שהקבוצה לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים שלה וצברה שתי נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות. דלה איינוגבה, שחזר מאליפות אפריקה, יפתח בשער, כשבחוליית ההגנה נראה שעומרי אפק יתופקד כמגן ימני במקום ראלי.

סיניסה ליניץ' תופקד הערב כבלם לצד דין מורי, כשחסן אבו זייד ומהראן ראדי תורגלו יחד בקישור האחורי. במידה וגארידו יהיה כשיר בסופו של דבר, ישוב ליניץ' לקישור האחורי ואבו זייד יפתח על הספסל. לירוי צעירי, מיכאל זנדברג ופדרו גלבאן ישלימו את חוליית הקישור, כשההפתעה הגדולה שמתכנן לוזון היא לתת את המקום בהרכב לחלוץ קבוצת הנוער, שלומי לוי, שצפוי לפתוח בחוד. בהיעדרו של עטר, צפוי לוי הצעיר לערוך הופעת בכורה במדי קבוצת הבוגרים בליגת העל. מי שקיבל את הדברים בהפתעה גמורה הוא משה ביטון, שככל הנראה יפתח על הספסל.

במהלך אחד המשחקונים הפנימיים זרק לוזון את איציק עזוז לחדר ההלבשה לאחר שלא אהב את צורת משחקו של המגן. עזוז נראה מתוסכל מאוד במהלך כל האימון בשל העובדה שלמרות חסרונו של ראלי, הוא שוב לא קיבל את חולצת ההרכב, בעוד צעירי הועדף על פניו.

לוזון מבקש לא להסתכל על ההיסטוריה

"זו הרגשה טובה לחזור, זה הבית שלי כאן, התגעגעתי לחברים שלי בקבוצה, לצוות המקצועי ולאנשים במועדון", אמר איינוגבה באימון. "אני יודע שאנחנו בתקופה לא טובה אבל אולי גם אם הייתי כאן התוצאות היו זהות כי מדובר במאמץ קבוצתי וזה לא תלוי בשחקן אחד. שמעתי שרן קדוש עשה עבודה נפלאה, הוא שוער מצוין. ככה זה בכדורגל, לפעמים יש לקבוצה תקופות פחות טובות. נצטרך לחזור להיות מאוחדים כמו משפחה כפי שהיה בתחילת העונה ואז נוכל לשחזר את התוצאות הטובות. אנחנו חייבים לעבוד קשה ולחזור לנצח".

על הצטרפותו של זנדברג, אמר: "הוא שחקן מצוין, שכבש נגדי מספר שערים בעונות הקודמות. הוא שחקן מהשורה הראשונה בארץ ואין לי ספק שזה רכש מצוין שיעזור מאוד לקבוצה. הוא שחקן טכני, ואני מאמין שהוא יעזור לנו".

לוזון התבקש להתייחס למצב קבוצתו המידרדרת, ואמר: "אנחנו לא מתעסקים במה שהיה אלא רק במה שיהיה. מה שהיה בעבר זה כבר היסטוריה וזה לא מעניין. מה שחשוב זה מה שיהיה בעתיד. תפקידנו לפתור את הבעיות הקיימות ואנחנו מתעסקים במשחק הקרוב. לאורך כל השנה אנו מתרכזים אך ורק בעצמנו בלי קשר לזהות היריבה. ברגע שנפתור את הבעיות אצלנו אז באופן טבעי גם התוצאות יגיעו".

על הבעיות של קבוצתו, הוסיף לוזון: "הן פשוטות מאוד. אנחנו לא כובשים מספיק ומנגד סופגים מהר מדי בצורה פשוטה מדי וקלה מדי. אלו דברים שאפשר לתקן אותם ויש לנו את הכלים לתקן אותם. יש לנו את השחקנים לתקן את הדברים האלו ואני מאמין שנעשה זאת".

לוזון התייחס גם לרשימת הפצועים ושלח גם רמז לשחקנים שעשויים לאבד את מקומם בהרכב : "בני יהודה תלויה בקבוצתיות שלה ותלויה בכל השחקנים שלה. אנחנו לא בנויים על שחקן זה או אחר. כדי שבני יהודה תנצח, כל ה-14 שישחקו צריכים לתת 120 אחוז ואז יהיו תוצאות. אין לנו את הפריבילגיה שמישהו יהיה פחות טוב או לא מרוכז ולא נחוש. רק ככה ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully