וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיוקה צפוי לפתוח, אילייב בחוץ

הזמבי של מכבי ת"א ישחק כנראה בשמאל, בעוד הסרבי ירד לספסל. גורם בצוות המקצועי: "לא יכול להיות שספגנו מעכו צמד"

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת משחק הבית במסגרת המחזור ה-21, בו תארח הקבוצה את הפועל רעננה ביום שבת בבלומפילד (14:50, שידור ישיר בספורט1).

על פי התרגול הטקטי, נראה שהמנג'ר אבי נמני מתכנן מספר שינויים בהרכב לעומת זה שפתח ביום שבת הקודם, כשהשינוי הראשון הוא הצבתו של ניסו קפילוטו בעמדת הבלם במרכז ההגנה, לצידו של רונאלד ראלדס. בעקבות הרחקתו של הקשר אנדריי קומאץ', יוסט ליאור ז'אן מעמדת הבלם לקישור האחורי. ז'אן תורגל באימון לצידם של גיז'רמו ישראלביץ' ולפרקים גם שרן ייני.

שינוי משמעותי נוסף שאפשר ללמוד מהתרגול היא הצבתו של החלוץ הזמבי הצעיר עמנואל מאיוקה, שחזר בתחילת השבוע מאליפות אפריקה, באגף שמאל, כשהחלוץ איליה יברויאן, שכבש צמד במשחק הניצחון מול הפועל עכו (2:3), ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. ההפתעה מצידו של המנג'ר היא הוצאתו מההרכב של הקשר הסרבי איביצ'ה אילייב, שתורגל במשך כל האימון בהרכב השני. שניים נוספים שצפויים לפתוח בקישור הקדמי הם יוסי שבחון ותמיר כחלון, כשאופציה נוספת היא הצבתו של ייני כקשר אחורי והזזתו של ישראלביץ' לעמדה קדמית יותר במקומו של כחלון.

באסיפת הווידאו שנערכה לקראת המשחק בחרו בצוות המקצועי להקרין קטעים ערוכים ממשחק הניצחון נגד עכו, אלא שהעדיפו להתמקד בעיקר בטעויות של חוליית ההגנה של מכבי, שספגה שני שערים במשחק נגד קבוצה שממעטת לכבוש. "לא יכול להיות שאנחנו סופגים שני שערים מקבוצה שבקושי מבקיעה והיא מגיעה מולנו להזדמנויות כיבוש נוספות", אמרו בצוות המקצועי לשחקנים במהלך האסיפה.

בתוך כך, מי שמגביר את קצב האימונים הוא הבלם הפצוע איגור טומאסיץ', שהחלים כמעט לגמרי מקרב בשריר הירך. בתוך שבוע צפוי טומאסיץ' לחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully