וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל ניצחה את בולגריה 1:2

לאחר ששלמה נוצחה על ידי אטימובה ופאר גברה על פירונקובה, ניצחו פאר וגלושקו 4:6, 2:6 בזוגות והכריעו את המפגש

אחרי ההפסד 2:1 לסלובניה, המשיכה נבחרת הפדרציה של ישראל להעניק לחובביה דרמה לא קטנה, אלא שהפעם הפיגור 1:0 הפך לניצחון 1:2 על בולגריה, מה שאומר שלנבחרת עדיין קיים סיכוי להעפיל לבית האירופי.

למשחק הראשון עלתה הפעם קרן שלמה (390 בעולם), שהובסה 6:0, 6:2 על ידי דיה אטימובה (263 בעולם) במפגש בין המחבטים מספר שתיים של הנבחרות. שלמה לא הצליחה להיכנס למשחק כמו שצריך והפסידה את שמונת המשחקונים הראשונים בדרך ל-6:0, 2:0, אז התאוששה מעט ולקחה שני משחקונים בדרך לאיזון התוצאה במערכה השנייה, אלא שאלו היו היחידים שלה במשחק ובסיום זה - 0:1 לבולגריה.

בדומה למשחקים מול סלובניה, גם הפעם עלתה שחר פאר שניה למשטח על מנת לנסות ולאזן את המפגש לאחר ההפסד הישראלי הראשון. המחבט הבכיר של ישראל (22 בעולם) פגשה את צבטנה פירונקובה (112 בעולם), ועל אף שנתקלה בקשיים מול יריבתה הבולגרית, הצליחה בסופו של דבר פאר לעשות את העבודה, עם 6:7, 4:6.

הניצחון של פאר כפה משחק זוגות שהכריע את ההתמודדות, ממש כמו בסדרת המשחקים מול סלובניה אמש. פאר שבה למשטח, הפעם בצוותא עם יוליה גלושקו, והשתיים הצליחו לגבור על אבטימובה ופירונקובה 2:6, 4:6 על מנת להעניק לישראל את הניצחון במפגש. המשמעות אומרת שלישראליות עדיין קיים סיכוי להעפיל לבית האירופי, כאשר מחר מחכה לנבחרת מפגש עם הולנד.

עדכון ראשון: 14:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully