וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין קבע פגישה נוספת עם אמיר לובין

יו"ר הפועל ת"א יועמד לדין לאור השתלחויותיו בעקבות העונש שספגה הקבוצה. ביברס נאתכו עשוי לעזוב לקאזאן כבר במרץ

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט הבוקר (חמישי) להגיש כתב אישום נגד יו"ר הפועל תל אביב אמיר לובין בגין ביזוי המוסדות השיפוטיים. זאת בעקבות השתלחותו של יו"ר האדומים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שלא אהב את פסק הדין שנפסק לחובת קבוצתו.

לובין לא אהב בלשון המעטה את החלטת בית הדין להחמיר עם האדומים, וכתוצאה מכך השתלח דרך כלי התקשורת בבית הדין כשאמר: "להחלטה אין קשר למציאות, והדיין, שאין לו מושג, עושה טובה שמקשיב". הדברים הללו הם ש"זיכו" את לובין בפגישה נוספת עם דייני בית הדין של ההתאחדות.

כזכור, אמש גזר בית הדין של ההתאחדות עונש של משחק רדיוס עם קהל וקנס של 20 אלף שקל בפועל, לאחר שאוהדי הקבוצה זרקו חפצים במהלך משחק הליגה האחרון נגד מכבי נתניה (3:3). בדוח המשחק ציין השופט הראשי מאיר לוי כי שקית גרעינים שנזרקה מיציע אוהדי הפועל תל אביב פגעה בקוון ניסן דוידי, ולאחר שדברים דומים קרו גם בעונה שעברה, החליט בית הדין, כאמור, להחמיר עם האדומים בעונש וקבע את העונש המצוין לעיל.

המשמעות היא שהפועל תל אביב תארח בעוד שבוע וחצי את מכבי אחי נצרת מחוץ לאצטדיון בלומפילד. על פי המסתמן, המשחק ייערך בקופסה בנתניה, שם כבר אירחה בעבר הפועל תל אביב העונה משחק במסגרת גביע הטוטו.

נאתכו יעבור לקאזאן לפני פתיחת הליגה ברוסיה

קשר הפועל תל אביב ביברס נאתכו נמצא על סף סיכום באלופת רוסיה רובין קאזאן, והוא יעבור כנראה לקבוצה בעוד כחודש עם פתיחתה של הליגה הרוסית. נאתכו, שמסיים את חוזהו בהפועל בתום העונה הנוכחית (2010), אמור לחתום בקאזאן לתקופה של שלוש שנים בשכר הנאמד בכחצי מיליון יורו לעונה. נאתכו עשוי להיות משוחרר כבר במרץ כדי שהפועל תוכל להרוויח ממעברו, מעבר לדמי ההשבחה של המועדון.

כזכור, קאזאן תפגוש את הפועל תל אביב במסגרת שלב הנוקאאוט הראשון (1/16) של הליגה האירופית. המשחק הראשון ייערך ברוסיה, ב-18 לחודש, כשנכון לעכשיו המשחק אמור להיערך באצטדיונה של הקבוצה הרוסית, אלא אם כן נציגי אופ"א שיסיירו במקום יחליטו להעתיקו למקום אחר עקב הקור העז השורר באזור. משחק הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן, ב-25 לפברואר באצטדיון בלומפילד. בעקבות שינוי היעד הוזלו מחירי הטיסה לרוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully