וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש רדיוס עם קהל להפועל ת"א

האדומים נענשו על השלכת חפצים במשחק מול נתניה, ונקנסו ב-20 אלף שקלים. אופ"א תבחן האם להעביר המשחק מקאזאן

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל גזר הערב (רביעי) על הפועל תל אביב עונש של משחק רדיוס עם קהל וקנס של 20 אלף שקל בפועל. כזכור, בשבת האחרונה אוהדי הקבוצה זרקו חפצים שפגעו בקוון, במהלך משחק הליגה האחרון נגד מכבי נתניה (3:3). המשמעות היא שהפועל תל אביב תארח בעוד שבוע וחצי את מכבי אחי נצרת מחוץ לאיצטדיון בלומפילד. על פי המסתמן, המשחק ייערך במגרש בנתניה, שם כבר אירחה הפועל תל אביב העונה משחק במסגרת גביע הטוטו.

המועדון פרסם הודעת תגובה לעונש: "לצערנו, כל קשר בין ההחלטה שנתקבלה לבין המציאות הוא אפילו לא מקרי בהחלט, מדובר בעונש חמור שאינו תואם את העבירה בה הואשמנו. נבדוק מול היועץ המשפטי של המועדון את מהות ההחלטה ואפשרות הערעור".

ביום ראשון הקרוב תשחק הפועל תל אביב באשדוד מול מ.ס המקומית, ובצוות המקצועי עדיין לא החליטו האם להרכיב לראשונה את בויאן ורוצ'ינה, שערך את אימון הבכורה שלו שלשום. גוטמן לא בטוח לגבי כושרו של השחקן, שחזר לאחרונה מפציעה במיניסקוס. נראה כי החלוץ, שלא שיחק כחודשיים בשל פגרת החורף בקרואטיה, יפתח על הספסל. דניאל דה רידר ואיתי שכטר הפצועים צפויים לחזור לאימונים ביום שישי.

אופ"א הודיעה היום להפועל תל אביב כי המשחק במסגרת הליגה האירופית נגד רובין קאזאן, ייערך בעיר קאזאן נכון לעכשיו. אולם ביום שלישי הקרוב תיערך הערכת מצב של נציגי אופ"א השוהים בעיר הרוסית ואם מזג האוויר לא יאפשר זאת, יועבר מיקום המשחק, שיתקיים ב-18 בפברואר, לעיר אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully