וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן כץ: "ציון נתן לא אמר מילה אחת של אמת כל חייו"

הבעלים לשעבר של מכבי ת"א התייחס למי שישמש כעד מדינה בפרשת מוני פנאן, ושוב הבהיר: "לא היה לי מושג על הבנק"

אחד מהבעלים לשעבר של מכבי תל אביב, רענן כץ, הגיע לישראל לפני מספר ימים לישראל לתקופה קצרה בה ערך סיור בבסיס חיל האוויר בפלמחים, שיחק קצת כדורסל ואף צפה בכמה משחקים, כאשר הוא הערב (חמישי) הוא הגיע למשחקה של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד ביורוליג.

כץ התייחס בתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל לתקופה בה היה במכבי תל אביב, ואמר: "רציתי להנהיג במכבי שיטות עבודה מודרניות, כמו ב-NBA, אבל אני והנציג שלי בהנהלה צביקה קציר, הורחקנו מהפרטים. ניסו שלא נהיה קרובים. עכשיו אני רק מבין שהיו דברים שלא היו צריכים להיות. אולי כעת אנשים יתחילו להבין את כל הבעיות שהיו. כשהגעתי רציתי להיות מספר 1. רציתי להוציא כספים על דברים שיעזרו לקבוצה ולא על דברים אחרים - שום דבר שלא נחוץ לתפעול הקבוצה".

כץ נשאל האם יש בכוונתו להחליף את גומא אגייאר ולהעביר כספים להפועל ירושלים. כץ מיאן להתייחס באופן ספציפי לגבי ירושלים, וענה: "אין כמעט קבוצות בארץ שלא פנו אליי".

מספר שעות לאחר מכן התארח כץ באולפן "יציע העיתונות". כץ סיפר כי שוחח עם שמעון מזרחי ביד אליהו אך לא עם שאר אנשי הקבוצה, ובנוגע לפרשת מוני פנאן, אמר: "אני וצביקה קציר שאלנו שאלות ולא קיבלנו תשובות. לא היה לי מושג על הבנק".

"היו כל מיני בעיות", המשיך כץ, שרמז לניהול לא כשר, "כשנסענו לחו"ל, במקום שיהיו כרטיסי אשראי היה כסף מזומן". בנוגע לציון נתן, שישמש כעד מדינה ויעיד כנגד ראשי מכבי תל אביב, נשמע כץ נחרץ במיוחד: "ציון נתן לא אמר מילה אחת של אמת בחייו. הרוב רצה אותו. כל מה שביקשתי ממנו, הוא מעולם לא נתן".


עדכון ראשון: 4/2/10, 13:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully