וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שאתה בועט, תרזה

מילאן, שהעבירה לשורותיה את מאנסיני, המליצה לו להשיל 3 ק"ג מיותרים. מאמן איטליה ליפי: "70 אחוז מהסגל למונדיאל סגור"

ראש ממשלת איטליה ונשיא מילאן, סילביו ברלוסקוני, לא אהב את החתמתו של מאנסיני ברוסונרי. "אני לא מבין למה צירפנו אותו, באמת שלא", אמר ברלוסקוני לאחר ההחתמה והתלונן בפני סגנו אדריאנו גליאני, ואולי הנשיא צדק. בימים האחרונים הסתבר שאמנטינו צריך, עוד לפני שהוא חוזר לכושר משחק, להשיל מספר קילוגרמים מיותרים.

הברזילאי בן ה-29, שחצה את הכביש ביום האחרון של חלון ההעברות מהיריבה העירונית, אינטר, בהחתמה שגרמה ללא מעט הרמות גבה, מלבד זו של הנשיא, אמר לאחר האימון הראשון שלו בקבוצתו החדשה: "כן, אני יודע שאני צריך לחזור לכושר. כאשר אתה לא משחק זמן מה, זה טבעי שכשאתה לא משחק, אתה מעלה במשקל".

העיתון האיטלקי, 'גאזטה דלו ספורט', דיווח כי הצוות הרפואי של הרוסונרי המליץ למאנסיני להשיל שלושה קילוגרמים כדי לחזור למשקל סביר. מאנסיני עצמו מאמין שהוא יוכל לעשות את הדיאטה הקטנה ולהגיע למשקל הרצוי תוך כשבוע ימים.

ליפי לא חושב על יובנטוס

האם מאמן נבחרת איטליה מרצ'לו ליפי יעמוד על הקווים ביובנטוס בקרוב? אולי בכלל המנהל הטכני של הביאנקונרי או כל תפקיד אחר במועדון? כזכור, לפני שצ'ירו פרארה פוטר ואלברטו זקארוני מונה, שמו של ליפי עלה כמועמד לתפקיד. כל זה שטויות אם שואלים אותו: "אלה דברים לא חשובים. אנחנו צריכים לחשוב רק על המונדיאל בדרום אפריקה".

ליפי התייחס גם לפירסומים לפיהם יש לו כבר רשימה של 16 שחקנים שמקומם בטוח בסגל של הסקוואדרה אזורה בקיץ: "70 אחוז מהסגל כבר סגור. נותרו עוד 6-7 מקומות, עליהם צריך להכריע. אבל לא אודיע על אף שם לפני מאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully