וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון: "לאמן את הלייקרס זו תמיד חוויה"

הזן מאסטר שבר את שיא הניצחונות של פט ריילי בתור מאמן הלייקרס עם 534, אחרי ה-97:99 על שארלוט: "תקופה מעולה"

יומיים אחרי שקובי בריאנט שבר את שיאו של ג'רי ווסט והפך לקלע המוביל של הלייקרס בכל הזמנים, שבר הלילה גם מאמנו פיל ג'קסון שיא מועדון. האלופה גברה 97:99 על שארלוט בסטייפלס סנטר וזן מאסטר עקף את פט ריילי עם הניצחון ה-534 שלו בלייקרס וה-1,079 בקריירה.

ג'קסון, שמחזיק גם בשיא הניצחונות כמאמן השיקגו בולס, אמר בסיום: "זו היתה תקופה מעולה. לאמן קבוצה עם שחקנים כל כך טובים כמו הלייקרס זה תמיד מיוחד. לא מדובר בשיא אישי מבחינתי, הוא שייך לכל הקבוצה". גם קובי בריאנט, שנפצע ברגלו אחרי שלמאר אודום דרך עליו, קבע שיא, קצת פחות מחמיא, כשלראשונה בקריירה שלו קלע 5 נקודות במשחק בו שותף ביותר מ-30 דקות.

מהצד השני, ניסה המאמן לארי בראון להתנחם: "כולם שיחקו טוב, אבל ללייקרס יש יותר עומק. לא היינו מושלמים, אבל היינו טובים ואנחנו משתפרים ממשחק למשחק".

"פשוט הושטתי את יד שמאל, השגתי את החטיפה וקלעתי את שתי זריקות העונשין. זה כל המשחק", כך סיכם טוני אלן את הניצחון השני ברציפות של בוסטון, 102:107 על מיאמי. רייג'ון רונדו, שקלע 22 נקודות והוסיף 14 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, התפעל מהניצחון שהושג בלי פול פירס הפצוע: "זה מדבק. אנחנו משחקים מאוד קבוצתי ולא אנוכי".

בהיט, דווין וויד קלע 30 נקודות ומסר 13 אסיסטים, אבל איבד 6 כדורים: "נקלענו לפיגור כשלא קלענו מספיק. נלחמנו, אבל היה קשה לחזור מהפיגור". מאמנו אריק ספוטאלסטרה דווקא התלהב מהיכולת שהציגה קבוצתו: "יש לנו כמה בחורים שמשחקים כלוחמים פצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully