וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו כסף, רק תביאו תואר

נשיא ריאל פלורנטינו פרז סגר עם השחקנים על גובה המענקים - 575 אלף יורו לזכייה באלופות, 360 לליגה. ריברי לברצלונה?

למרות שהמשבר הכלכלי עדיין מטיל יהבו על השוק, הרי שבריאל מדריד עניינים כרגיל. בימים האחרונים סיכמו ראשי המועדון הלבן עם נציגי השחקנים על גובה המענקים להם יזכו שחקני הקבוצה במקרה של זכייה בתארים.

נשיא המועדון פלורנטינו פרז, המנהל המקצועי חורחה ולדאנו והמנהל הטכני מיגל פרדזה דנו עם נציגי השחקנים - הקפטן ראול, סגניו גוטי והשוער איקר קסיאס והמגן סרחיו ראמוס. שני הצדדים הגיעו להחלטה כי כל אחד מהשחקנים יקבל מענק בגובה 575 אלף יורו במקרה של זכייה בליגת האלופות ו-360 אלף יורו בזכייה באליפות ספרד.

המענקים שהשיגו השחקנים גבוהים בהשוואה לעונה שעברה. אשתקד סיכם הנשיא הקודם רמון קלדרון על מענקים בסך חצי מיליון יורו ו-320 אלף יורו, לאלופות ולליגה, בהתאמה, אלא שריאל כזכור, לא זכתה באף אחד מהם. פרז, למרות ההיטל הכלכלי, ישמח, כמובן, לצ'פר את שחקניו בסכומים המצוינים לעיל, במיוחד לאור העובדה שגמר ליגת האלופות ייערך העונה בסנטיאגו ברנבאו.

אחת הסיבות להעלאה בגובה המענקים היא המוטיבציה הגבוהה שמנסה להחדיר כל העת פרז בשחקנים להביא, לראשונה מזה שמונה שנים, את גביע האלופות לריאל, ובכך למנוע קטסטרופה - זכייה של ברצלונה במקדש הלבן.

"זה יהיה פנומנלי לראות את ריברי משתף פעולה עם מסי"

אם בברצלונה עסקינן, הרי שסוכנו של פרנק ריברי, אלן מיגילאצ'ו, הצהיר לאחרונה כי "זה יהיה מחזה פנומנלי לראות את ריברי משתף פעולה עם מסי בברצלונה".

עם זאת, הסוכן טען ששיחות רשמיות בין המועדונים, באיירן מינכן וברצלונה, לא בוצעו, אבל שריברי והוא (הסוכן) אינם פוסלים כרגע אף אופציה. כזכור, במהלך הקיץ פורסם שהקשר הצרפתי, שממעט לשחק העונה עקב פציעות רבות, סיכם כבר את תנאיו בריאל מדריד, והוא יצטרף לשורותיה בקיץ הבא. "אנחנו לא סוגרים אף דלת", אמר הסוכן.

יצוין כי חוזהו של ריברי בענק הבווארי מסתיים בסוף השנה הבאה, 2011, ובמועדון לוחצים על ריברי לחדש את חוזהו, במידה שלא יעשה זאת בבאיירן מציעים לקשר לחמם עבורם את ספסל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully