וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימנסיה שברה את הנאחס בדרבי של לה פלאטה

לראשונה מאז 2005, השיגה הקבוצה ניצחון ראשון על מחזיקת גביע הליברטדורס, אסטודיאנטס, 1:3. בוקה גברה על לאנוס 1:3

המחזור השני בטורניר הקלאוסורה, שכבר נפתח בלילה שבין שלישי ורביעי נמשך הלילה (בין רביעי לחמישי). המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את אסטודיאנטס וחימנסיה בדרבי הסוער של לה פלאטה. הפעם הייתה זו ידה של חימנסיה על העליונה עם 1:3 מרשים על מחזיקת גביע הליברטדורס. בוקה ג'וניורס השיגה ניצחון ראשון בטורניר, 1:3 לאנוס בבומבונרה. הורקאן ניצחה 1:2 את ניואל'ס אולד בויס, המשחק בין בנפילד וארחנטינוס ג'וניורס הופסק לאחר עשר דקות, במצב של 0:0, עקב גשם שוטף.

חימנסיה לה פלאטה - אסטודיאנטס 1:3

הקבוצה השנייה של העיר עשתה היסטוריה קטנה, כשהשיגה ניצחון בדרבי, לראשונה מזה 2005. מחזיקת גביע הליברטדורס השיגה שבעה ניצחונות על היריבה העירונית, פעם אחת עם 0:7, כששני משחקים נוספים הסתיימו בתיקו, אבל לכל חגיגה יש גם סוף. 22 אלף אוהדי חימנסיה גדשו את האצטדיון הביתי של הקבוצה ודחפו אותה לניצחון, כאשר מטעמי אבטחה, על אוהדי אסטודיאנטס נאסרה הכניסה למגרש, אותו אבטחו 900 שוטרים.

חלוץ חימנסיה דניס סטרקוואלורסי העלה את המקומיים ליתרון סמוך לסיום המחצית הראשונה, לאחר שצלל ונגח כדור רוחב של דייגו ויז'אר. סטרקוואלורסי אף הספיק להחמיץ פנד בתחילת השנייה, לאחר שאגוסטין אוריון הדף את הכדור. בדקה ה-81 הוא כיפר עם השני שלו במשחק. חואן סבסטיאן ורון צימק דקתיים לסיום, אז האורחים הסתערו על השער של חימנסיה במטרה להשוות. עמוק בתוספת הזמן חואן קואבס מצא את אגוסטין אוריון מחוץ לשערו וכבש את השלישי כדי להבטיח את הניצחון ולשבור את הנאחס.

בוקה ג'וניורס - לאנוס 1:3

מזל טוב לקבוצה של אבל אלבס, שמשיגה ניצחון ראשון לעונה. שתי הקבוצות עלו עם תלבושות כמעט זהות, אבל זה לא הפריע לשופט לפתוח את המשחק, שהתנהל, תחת מבול שוטף. אחרי 13 דקות העלה גארי מדל את בוקה ליתרון ושלח את אלפי הצופים לחגוג. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה איזן גונזלו קסטיז'חוס. מרטין 'אל לוקו' פאלרמו, שמתקרב לשבור את שיא הכיבושים של כל חלוצי בוקה, החזיר את היתרון בדקה ה-47, כשתשע דקות לאחר מכן חתם כריסטיאן ארבס את התוצאה. לאחר התיקו במשחק הראשון הצהובים-כחולים עם שלוש נקודות ראשונות בעידן אלבס. לאנוס, אחרי המהפך והניצחון הגדול, הורקאן מנוצחת לראשונה.

הורקאן - ניואל'ס אולד בויס 1:2

הקבוצה של אנחל קאפה יצאה אבלה מהמשחק הראשון שלה העונה לאחר שהובילה בשני שערים מול לאנוס וירדה מנוצחת 3:2. הורקאן עלתה ליתרון מול הקבוצה שהייתה קרובה לזכות באפרטורה אבל נחלה כישלון, כאשר פאולו גולץ כבש בפנדל בדקה ה-28. כריסטיאן נונייז איזן בדקה ה-70, אקורד הסיום היה של הורקאן עם שער ניצחון של גוסטבו בלבורין שש דקות לסיום.

קרוזיירו קרעה את ריאל פוטוסי בדרך לליברטדורס

קרוזיירו הברזילאית הצטרפה לליברטאד הפרגוואית, שהעפילה כבר אמש מהשלב המוקדם לגביע הליברטדורס, לאחר שהביסה ללא תנאי את ריאל פוטוסי. המשחק הראשון הסתיים בבוליביה בתיקו 1:1, אבל הברזילאים היכו את הבוליביאנים שוק על ירך עם 0:7. וולינגטון פאוליסטה (29), טיאגו ריביירו (31), קלבר (39), ג'ונתן (45+1), אליאנדרו (87), ברנרדו (89) וגוארון (90+2) כבשו לקרוזיירו, שתשחק בבית 7 עם ולז סרספילד מארגנטינה, נאסיונאל מאורוגוואי ודפורטיבו קואנקה מאקוודור.

במשחק נוסף, גברה חואן אוריץ הפרואנית על אסטודיאנטס טקוס ממקסיקו 1:2 וגם עלתה. טאחדה (44) וסיסליאנו (74) כבשו לפרואנים, בריירו (76) הבקיע למקסיקנים. חואן אוריץ הוצבה בבית 3, ביחד עם מחזיקת הגביע, אסטודיאנטס הארגנטינאית, בוליבאר מבוליביה ואליאנז לימה מפרו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully