וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "ניצחון אחד יוציא אותנו מהמשבר"

הפורוורד הישראלי חושב קדימה אחרי ההפסד לסן אנטוניו, ה-18 ב-21 המשחקים האחרונים של סקרמנטו: "חייבים לשחק ביחד"

שוב משחק צמוד נגד קבוצה גדולה, שוב סקרמנטו במרחק נגיעה מהניצחון ושוב זה נגמר במפח נפש ועוד הפסד עם טעם של החמצה. עמרי כספי פתח הלילה (בין רביעי לחמישי) בחמישייה של הקינגס, שיחק 31:30 דקות, קלע 8 נקודות, הוריד 6 ריבאונדים ורשם 2 חטיפות, אבל סן אנטוניו ניצחה 113:115 הודות למשחק מצוין של ג'ורג' היל וארבע נקודות רצופות שקלע מקו העונשין ב7 השניות האחרונות, שהבטיחו ניצחון לספרס ניצחון שלישי בארבעת משחקיהם האחרונים ופתיחה מוצלחת למסע שמונת משחקי החוץ שלהם. טייריק אוואנס החלים מהפציעה שהגבילה אותו ונצץ עם 32 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים בשורות הקינגס, כולל כמה סלים גדולים בדקת הסיום, אבל זה לא הספיק לסקרמנטו, שלא ידעה לעצור בהגנה את היל, טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי ודוואן בלייר, שקלעו כולם 20 נקודות ומעלה. היה זה ההפסד הרביעי ברציפות של סקרמנטו, שמחזיקה במאזן 32:16. סן אנטוניו רשמה ניצחון שלישי בארבעה משחקים ומחזיקה במאזן 19:28.

"זה קשה מאוד", אמר כספי אחרי ההפסד ה-18 ב-21 המשחקים האחרונים. הישראלי, שפתח בחמישייה בשל היעדרותו של ג'ייסון תומפסון וקלע 8 נקודות, ניסה להתנחם: "אני מאמין שניצחון אחד ומשחק טוב יוציא אותנו מהמשבר. אנחנו חייבים לשחק ביחד בהתקפה, לעזור יותר בהגנה ולהשיג עצירות. השחקנים מנסים להישאר ביחד וחיוביים כדי לצאת מהתקופה הקשה".

המשחק נפתח בשלשה של אוואנס, ו-3:16 לסיומו עלה כספי על לוח הקלעים עם 4 נקודות רצופות. דאנקן להט עם 8 נקודות והספרס הוליכו 29:31 כעבור 12 דקות משחק. ברבע השני כספי בעיקר נח, קווין מרטין נכנס לעניינים בשורות סקרמנטו, אבל הקינגס לא מצאו פתרון לבלייר שלהט בדקות הראשונות, והשאיר את היתרון בצד של האורחים עם 60:61 במחצית. ברבע השלישי כספי קלע סל אלגנטי וצימק למינוס 3, אבל הספסל של סן אנטוניו, בראשות בלייר, הסתדר עם דקות טובות של ספנסר הוז. הרבע הרביעי נפתח עם סל של כספי, שלא קלע יותר עד לסיום. התקפת סקרמנטו ראתה נקודות בעיקר מצדם של אוואנס והוז, ולא הצליחה להצר את צעדיו של ג'ינובילי וחבריו. 14.5 שניות לסיום ג'ינובילי דייק ב-2 מהקו, והגדיל את יתרון הספרס ל-7. אוואנס צימק בשלשה, הוז קלע 2 מהקו, אנדראס נוצ'יוני הפציץ שלשה משלו וצימק למינוס 3, אבל היל שוב דייק בשתיים מהקו, העניק לספרס יתרון 5, וגם שלשה של אוואנס עם הבאזר לא שינתה דבר וסן אנטוניו ניצחה 113:115.

אוואנס, כאמור, בער עם 32 נקודות ב-11 מ-18 מהשדה (ורשם 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים) עבו הקינגס, ספנסר הוז תרם 18 ו-6 ריבאונדים, קווין מרטין קלע 15 (6 מ-17 מהשדה9 ב-39 דקות וסרחיו רודריגז קלע 10 מהספסל. כספי קלע 8 נקודות ללא אף שלשה משלוש ניסיונות וסיים עם 4 מ-12 מהשדה. ג'ורג' היל הוליך את סן אנטוניו עם 23 נקודות ו-9 אסיסטים, טים דאנקן קלע 22 ב-8 מ-14 מהשדה והוריד 13 כדורים חוזרים, מאנו ג'ינובילי (6 אסיסטים) וגוואן בלייר (6 ריבאונדים) קלעו 20 כל אחד מהספסל, והספרס התגברו על חסרונו של טוני פארקר הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully