וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: סביליה התקרבה אל הגמר

גברה 0:2 על חטאפה בסאנצ'ז פיחואן במשחק הראשון בחצי הגמר. פביאנו (45) ומאריו (80, עצמי) כבשו. הגומלין ב-ג' במדריד

בספרד מתקרבים לקראת חלוקה של הגביע, והערב (רביעי) קיבלנו שיחזור של הגמר משנת 2007, כשסביליה אירחה את חטאפה במשחק הראשון ביניהן, במסגרת חצי הגמר. המחצית הראשונה היתה צמודה מאוד ומהירה, כששתי הקבוצות מחפשות שער יתרון. 2 דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, יצאה סביליה להתקפה, חסוס נבאס קיבל כדור ליד קו הקרן והרים אותו מצוין, וברחבה ניצב לואיס פביאנו שעלה גבוה מעל הגנת חטאפה, ונגח פנימה את שער החוץ החשוב.

חטאפה שהדיחה ברבע הגמר את דודו אוואט ומאיורקה, ניסתה לחזור והחלה לתקוף את שערה של סביליה במחצית השניה, אבל נתקלה פעם אחר פעם הגנה של המארחים. סביליה עשתה חילופים הגנתיים והלכה צעד אחורה במטרה לשמור על שער היתרון, אבל בדקה ה-80 היא הכתה בשנית בהתקפה מתפרצת נהדרת. חסוס נבאס שוב פרץ מהאגף וניסה לשלוח כדור רוחב אל פרדי קאנוטה, אבל מאריו אלבארז שעמד ליד השער הסתובב, הכדור פגע לו בעקב והלך פנימה.

עד לסיום ניסתה חטאפה למצוא שער מצמק, אבל כשלה, ותיאלץ לעבוד קשה מאוד בגומלין שייערך ביום שלישי הבא באצטדיונה במדריד, באלופנסו קולוסיאום פרז. ביום חמישי תארח אתלטיקו מדריד את ראסינג סנטאנדר (23:00, 5+ LIVE) בחצי הגמר השני, כשהגומלין ייערך בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully