וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: עוד צעד קטן לעבר הדאבל

אינטר גברה 0:1 על פיורנטינה במשחק הראשון של חצי גמר הגביע משער של מיליטו, בניצחון מינימלי, כמו שמוריניו אוהב

אינטר עשתה היום (רביעי) צעד קטן נוסף במסעה הארוך לעבר הדאבל האיטלקי, לאחר שגברה 0:1 על פיורנטינה במסגרת חצי גמר הגביע האיטלקי. המשחק, שנערך בסאן סירו, היה המפגש הראשון מבין שניים, כשהגומלין ייערך רק בחודש אפריל, בגלל לוח הזמנים הצפוף של אינטר בעקבות דחיית המשחק שלה מול פארמה בסוף השבוע בגלל השלג.

את שער הניצחון לאינטר כבש דייגו מיליטו בדקה ה-34, אחרי בישול של מריו באלוטלי. האחרון ניצל שגיאה חמורה של בלם פיורנטינה צ'זארה נטאלי, השאיר את מיליטו לבד מול השער, והחלוץ דחק מקרוב את שערו ה-15 העונה בכל המסגרות.

ברבע הגמר, כזכור, הדיחה האלופה את יובנטוס, בעוד הוויולה הדיחו את המחזיקה מאשתקד, לאציו. בחצי הגמר השני ייפגשו מחר באולימפיקו רומא ואודינזה למשחק הראשון.

מארסיי בגמר גביע הליגה הצרפתי

בצרפת, העפילה מארסיי לגמר גביע הליגה לאחר ניצחון חוץ 1:2 על טולוז לאחר הארכה. אנדרה פייר ג'יניאק כבש ראשון למארחת (56), אך ברנדאו הברזילאי איזן ארבע דקות לסיום וכבש את שער הניצחון בדקה ה-104. בגמר, שייערך בסטאד דה פראנס ב-27 במארס, תחכה למארסיי המנצחת בין בורדו ללוריין.

בגביע הצרפתי, עלו סושו וסנט אטיין לשמינית הגמר. סושו ניצחה 0:3 את לה מאן בקרב על טהרת הליג 1. ריאד בודבוז כבש ראשון בפנדל (35) ואידייה בראון הניגרי הוסיף צמד (54, 70). סנט אטיין עבדה קשה יותר ונזקקה לפנדלים כדי לחלוף על פני וילפרנקה החובבנית, אחרי 2:2 בתום 120 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully