וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולהאם ניצחה את פורטסמות 0:1

בצל שלל הבעיות, הפגינה פומפי רוח לחימה אך ירדה מנוצחת 1:0, והיא ממשיכה להתקרב לירידה. 90 דקות טובות לבן חיים

לא קל להיות אברהם גרנט בימים אלה. המאמן הישראלי מנסה לשמור על שפיות במועדון הכי מבולגן באירופה ועל הדרך, להדריך את הקבוצה שלו להישרדות. הערב, אחרי עוד שבוע סוער, גרנט הדריך את פומפי שהפסידה 1:0 בקרייבן קוטג' של פולהאם, שעצרה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. פומפי ממשיכה להיות רחוקה מחוף המבטחים, אבל צריך להסיר את הכובע בפני השחקנים בכחול. אחרי ששוב לא קיבלו משכורות, למרות שהסגל המשיך להיחלש ובצל האנדרלמוסיה הניהולית, החבורה של גרנט הפגינה שוב רוח לחימה ראויה לציון. זה לא הספיק לנקודות וכנראה גם לא להישארות, אבל יפה לראות מישהו שעוד אכפת לו בפראטון פארק.

אברהם גרנט מאמן פורטסמות. רויטרס
מנסה לשמור על השפיות והאופטימיות. גרנט/רויטרס

פורטסמות פתחה את המשחק בסערה והיממה את המארחים. גרנט העלה קישור מעובה ושחקניו הסתערו על כל כדור והשתלטו על מרכז השדה. קווין פרינס בואטנג וג'יימי אוהרה ניהלו את ההתקפות והראשון היה קרוב מאוד לכיבוש, בעיקר בעזרת סדרת בעיטות ממרחק. העניינים החלו להירגע והמשחק התאזן לאחר 20 דקות. סטפנו אוקקה צ'וקה ערך בכורה בפולהאם לאחר שהגיע מרומא והספיק להחמיץ ממצב של שער בטוח לפני ההפסקה.

הסדלי הרמות באו לידי ביטוי במחצית השניה. לפומפי נגמר האוויר, ואילו כניסתם של קגישו דיקגצ'וי הדרום אפריקאי ואריק נבלנד הנורבגי עזרה לקוטג'רס להגביר את הלחץ. טל בן חיים ומארק וילסון רשמו הופעה מצוינת במרכז ההגנה, אבל טעות חמורה של נאדיר בלחאג' סידרה לפולהאם שער קל בדקה ה-74, אותו כבש ג'ונתן גרינינג. הקוטג'רס משיגים ניצחון בכורה לאחר ארבעה הפסדים רצופים, פורטסמות ממשיכה להתקרב לצ'מפיונשיפ.

בשבת תגיע פורטסמות לאולד טראפורד ותקווה לא להתפרק. בכלל, המשימה של גרנט עד תום העונה תהיה להחזיק את השחקנים שלו ולמנוע מהם להישבר. גרנט עצמו עבר שבוע לא קל כשגילה שמאחורי גבו נמכרו אסמיר בגוביץ' ויונאס קאבול ובמקומם לא הוחתם שום שחקן ראוי. הישראלי אולי יהיה חתום בסופו של דבר על הירידה, אבל גם אותו צריך להעריך. הוא עובד בתנאים שלא היו מביישים קבוצה בליגת העל.

* טוטנהאם העפילה הערב (רביעי) לסיבוב החמישי של הגביע האנגלי לאחר שניצחה במשחק החוזר 1:3 את לידס באלנד רואד. ג'רמיין דפו כבש שלושער (37, 73, 90) כשלוסיאנו בקיו רק איזן זמנית עבור המארחת (45). טוטנהאם תפגוש בסיבוב הבא את בולטון.

מהלך המשחק

דקה 4: בואטנג ניסה לכבוש בבעיטת יעף מזווית קשה, שוורצר ירד מצוין וקלט.

דקה 12: אוהרה השאיר את פיקיון לבדו מול שוורצר, שהדף לקרן את הבעיטה של הצרפתי.

דקה 25: כדור קרן של פולהאם מצא את ראשו של יוז שנגח וסחט הדיפה גדולה מג'יימס.

דקה 30: בואנטג השתלט על כדור שנהדף מהגנת פולהאם, שעט לעבר הרחבה תוך שהוא מתעלם משחקני ההגנה, אך בעט חלש ושטוח ושוורצר קלט.

דקה 33: זאמורה הגביה מימין, גרינינג יישר בראש ואוקקה הצליח לנגוח החוצה ממרכז תיבת החמש. החמצה איומה של פולהאם.

דקה 42: קרן של בסינאס הגיעה לרגלי בן חיים, שהסיט אחורה לפיקיון. הגנת פולהאם הדפה את הבעיטה של הצרפתי ובעיטה נוספת של אוהרה טסה מעל השער.

דקה 54: כדור קרן של בסינאס ננגח על ידי דינדאן, אבל שוורצר הצליח להציל עם יד אחת.

דקה 67: דאף הגביה מימין היישר לראשו של זאמורה שנגח סנטימטרים ליד הקורה של ג'יימס.

דקה 74: גול! דאף חטף כדור מבלחאג' בתוך הרחבה והעביר כדור רוחב אותו המשיך גרינינג לרשת. 0:1 לפולהאם.

הרכב פולהאם: מארק שוורצר, סטיבן קלי (קגישו דיקגצ'וי, 55), ארון יוז, ברדה הנגלנד, ניקי שורי, דמיאן דאף, דני מרפי, כריס בירד, ג'ונתן גרינינג, סטפנו אוקקה צ'וקה (אריק נבלנד, 70), בובי זאמורה (דייויד אלם, 78).

הרכב פורטסמות: דייויד ג'יימס, סטיב פינאן, מארק וילסון, טל בן חיים, נאדיר בלחאג', חסן יבדה, אנג'לוס בסינאס (קווינסי אווסו אבי, 82), קווין פרינס בואטנג, ג'יימי אוהרה, ארונה דינדאן, פרדריק פיקיון (דני וובר, 62).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully