וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזליקו אין מזליקו

מאמן פאו ספג הפסד שני בטופ 16, הפעם 80:78 למארוסי, ומתרחק מהשלב הבא. 22 נקודות לאליהו ב-75:78 על ציבונה

המחזור השני בשלב הטופ 16 נפתח כבר אתמול (רביעי) עם לא פחות מחמישה משחקים והפתעות, ונסגר הערב, כשמלבד משחקה הקריטי של מכבי תל אביב נגד ריאל מדריד ביד אליהו, נאבקו עוד ארבעה מועדונים על המשך דרכם באירופה.

ביוון התקיים דרבי מקומי, כשמארוסי הצליחה לעשות בדיוק את מה שעשתה פרטיזן בלגרד לאלופת אירופה, פנאתינייקוס, והנחילה לה הפסד שני, 80:78, במה שמצטרף להפתעות מאתמול. במשחק השני, הצליחה קאחה ויטוריה להשיג ניצחון בכורה בשלב הזה אחרי ניצחון דרמטי וצמוד על ציבונה זאגרב 75:78, כשליאור אליהו מנצל את היעדרותם של טיאגו ספליטר וסטנקו באראץ' כדי לקבל דקות ולסיים כקלעי המצטיין עם 22 נקודות. במשחק, אגב, שפט סמי בכר, ששב לשפוט גם ביורוליג.

מארוסי - פנאתינייקוס 78:80

זה אמור היה להיות המשחק הקל ביותר של פנאתינייקוס בשלב הטופ 16, אבל שחקניו של ז'ליקו אובראדוביץ' חוו על בשורם הפתעה נוספת במחזור המשוגע הזה. פאו סופגת מכה חזקה עם הפסד נוסף, שני במספר, שמערער לגמרי על ההגמוניה שלה ביבשת, ומעלה גם את השאלה אם פאו יכולה להתגבר על המשבר ולהתאושש בהמשך כדי לעלות לשמונה האחרונות.

מארוסי, אותה פוגשת פאו גם בליגה, עשתה הכל כדי להקשות על החיים של פאו, ואחרי שהפסידה בצורה מינימלית בשבוע שעבר לברצלונה, היא הוכיחה שאולי בכל זאת היא יכולה להגיע למקום השני בבית. האם זה יהיה על חשבונה של פאו? נצטרך עוד להמתין, אבל בינתיים במשחק ביניהן מארוסי חיקתה את פרטיזן בלגרד והתעללה ביריבתה בשניות האחרונות.

רבע ראשון מצוין של ניקולה פקוביץ' (13 נקודות ברבע) שמר את פאו צמוד למארוסי, שהייתה חמה גם היא בהתקפה, אבל למחצית ירדה מארוסי בפיגור 40:37. זה המשיך להיות צמוד גם במחצית השנייה, אך בכל זאת היתרון נשמר אצל פאו, אבל באמצע הרבע האחרון מארוסי קיבלה ביטחון, בילי קיז עם שלשה העלה אותה לארבע הפרש. מייק באטיסט ניסה לשמור את חבריו בתמונה, וצימק לנקודה, אבל קוסטאס קימאקוגלו אמר את המילה האחרונה עם סל הניצחון החשוב.

מרכוס הייסליפ, שהצטרף לקבוצה ואמור לסייע לפאו למשחק הפנים, שיחק עשר דקות בלבד וקלע שתי נקודות. ניקולה פקוביץ' היה גורם משמעותי קצת יותר וקלע 19 נקודות, אבל מייק באטיסט (15 נקודות), דרו ניקולאס ודימיטריוס דיאמנטידיס (11 כל אחד) היו פחות משמעותיים. אצל מארוסי הבולט היה קיז, שסיים עם 17 נקודות.

ציבונה זאגרב - קאחה ויטוריה 78:75

שתי המפסידות מהמחזור הראשון סידרו קרב צמוד במאבק שלהן על ניצחון הבכורה בטופ 16, כשציבונה מבינה שהסיכויים שלה להמשיך לרבע הגמר פחתו הערב משמעותית. הספרדים הגיעו לאולם ע"ש דראזן פטרוביץ', מקום בו מעולם לא היה קל לנצח, אחרי ההפסד המאכזב לאולימפיאקוס (89:85) ולא היו רחוקים מהפסד נוסף אחרי רבע ראשון התקפי רע מאוד שלהם, בסיומו הם ירדו בפיגור 23:13, אך בהמשך הם השתפרו וכפו משחק צמוד, כשהרבע השלישי הסתיים ב-58:60 למארחים.

בהיעדרם של טיאגו ספליטר וסטנקו באראץ', העבודה של קאחה ויטוריה הייתה קשה הרבה יותר, וביתרון 73:74 לספרדים פחות מחצי דקה לסיום, קארל אינגליש הלך אל הקו והעלה את ההפרש לשלוש. מרקו תומאס דייק גם הוא מהעונשין, אבל ציבונה איבדה את ההזדמנות שלה בהתקפה הבאה עם החטאה של תומאס, וליאור אליהו השלים את העבודה עם סל ניצחון שקבע את תוצאת הסיום בשנייה האחרונה.

אליהו סיים כקלעי המצטיין של קאחה עם 22 נקודות (10 מ-16 משתיים, 2 מ-4 מהעונשין) ב-34 דקות לצד תשעה ריבאונדים ואסיסט אחד. אינגליש סיים עם 17 ומירזה טלטוביץ' קלע 16. אצל המפסידים תומאס קלע 22 נקודות וג'מון גורדון הוסיף 19. שחקניו של דושקו איבאנוביץ', שיכולים כעת לנשום לרווחה, יוצאים בשבוע הבא למשחק חוץ לא פשוט אצל חימקי, כשניצחון שלה יסדר לה מקדמה לא רעה לקראת ההמשך, בעוד ציבונה וולימיר פרסוביץ', תנסה להינצל מהדחה כבר אחרי שלושה מחזורים נגד אולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully