וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה: "מכבי נגד ריאל זו הקלאסיקה של אירופה"

מאמן ריאל מדריד מתכונן למפגש מול מכבי ת"א במחזור השני בטופ 16 של היורוליג. יאריץ': "מאמין שהלחץ יהיה עליהם"

ריאל מדריד תנחת הערב (רביעי) בישראל לקראת המשחק מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור השני בטופ 16 של היורוליג. הבלאנקוס ניצחו במשחק הפתיחה 70:77 בבית את אפס פילזן וניצחון ביד אליהו יגדיל משמעותית את סיכוייהם להעפיל לשלב ההצלבה.

אטורה מסינה, מאמן ריאל מדריד ויריב וותיק של פיני גרשון לו הפסיד רק פעם אחת בקריירה לעומת 6 ניצחונות, התייחס למפגש הצפוי: "אפשר להגדיר את המפגש מול מכבי תל אביב כקלאסיקה של הכדורסל האירופי. זה משחק קשה כמו כל הטופ 16". על המשחק עצמו אמר: "נצטרך לסגור את הפיק אנד רול שלהם ממש טוב. בהתקפה, נצטרך להניע את הכדור טוב מול ההתאמות של מכבי בהגנה".

מרקו יאריץ', כוכב הקבוצה שהצטרף מממפיס בדצמבר האחרון, דיבר בעיקר על הצד המנטלי: "בשבוע שעבר באנו מאוד לחוצים למשחק מול פילזן כי זה היה משחק הבית הראשון שלנו. הפעם, מכבי תרגיש את אותו הלחץ", והוסיף: "הכל יכול לקרות כששתי קבוצות כל כך טובות נפגשות ואני בטוח שיהיה משחק קשה".

זו השנה השלישית ברציפות בה נפגשות שתי הקבוצות נפגשות בשלב הטופ 16. לפני שנתיים, ניצחה מכבי תל אביב פעמיים והעפילה לרבע הגמר. בעונה שעברה, ריאל מדריד השיגה ניצחון כפול ועלתה להצלבה. לואיס בולוק, שקלע 24 נקודות בניצחון של ריאל 79:98 על מכבי אשתקד, פצוע באצבע, יגיע עם הקבוצה לתל אביב וכשירותו תתברר רק סמוך למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully