וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הפדרציה הפסידה 2:1 לסלובניה

הזוגות נוצחו, אחרי הפסד של גלושקו וניצחון של פאר, וישראל נמצאת בעמדה רעה להעפלה. מור יודע: "סיכויינו ירדו משמעותית"

נבחרת טניס הנשים הישראלית פתחה רע את יומו הראשון של גביע הפדרציה. ישראל, שמדורגת במקום הראשון מבין 15 הנבחרות הנוספות שהגיעו לפורטוגל, הפסידה היום (רביעי) 2:1 לנבחרת סלובניה, ותהיה חייבת להשיג ניצחונות בשני המשחקים שנותרו לה בבית (מול הולנד ובולגריה) כדי להעפיל לארבע האחרונות.

את המפגש פתחה המחבט מספר שתיים של ישראל, יוליה גלושקו (314 בעולם), שפתחה בסערה את משחקה מול קטרינה סרבוטניק (427 בעולם) ועלתה ל-0:3 מהיר. אלא שסרבוטניק, שעד לפני שנתיים דורגה במקום ה-20 בעולם, השוותה וניצחה 5:7 במערכה, ובמערכה השנייה כבר שלטה לחלוטין וניצחה את הישראלית 1:6.

לאחר מכן, עלתה שחר פאר (22 בעולם) מול פולונה הרצוג (63 בעולם). פאר, שפתחה היטב את השנה, לא אכזבה והביאה את הנקודה החשובה כשניצחה ללא בעיות מיוחדות 1:6, 4:6.

למשחק הזוגות המכריע עלו פאר וגלושקו שפגשו את הרצוג וסרבוטניק, וצמד הישראליות, שעבורן זהו שיתוף הפעולה הרשמי הראשון יחדיו, פתחו את המערכה הראשונה בצורה רעה והפסידו 6:1. במערכה השנייה הישראליות פיגרו 4:1, אך השוו ל-4:4 והמערכה הלכה לשובר שוויון, שבו ניצחו הסלובניות 6:8.

שחר פאר אמרה בסיום: "המטרה הייתה לנצח את המפגש ולצערי זה לא קרה. אני מרוצה מאיך ששיחקתי ומקווה להמשיך גם מחר במגמה החיובית. עכשיו יהיה הרבה יותר קשה לעלות מהבית".

"זאת אכזבה עבורנו כי המשחק הזה הפגיש את שתי הנבחרות החזקות בבית וזה הוריד משמעותית את הסיכוי שלנו לעלות", אמר בסיום הקפטן ליאור מור. "יוליה שיחקה טוב בסך הכל, למרות ההפסדים. אני מאוד מרוצה מהציוות של שחר ויוליה בזוגות, הן הפגינו רמה גבוהה ביותר".

למרות ההפסד של יוליה גלושקו, הצליחה השחקנית הצעירה להישמע אופטימית: "היה יום ארוך וקשה אבל נתתי את המקסימום ושיחקתי טוב. בזוגות, לי ולשחר לקח זמן להתרגל האחת לשנייה אבל אנחנו אופטימיות כי היה שיתוף פעולה טוב".

מחר ב-10:00 תפגוש הנבחרת את בולגריה שהפסידה 0:2 להולנד.

עדכון ראשון: 13:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully