וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "זה לא יכתים את העבר שלי"

קפטן ריאל מקבל בהבנה את מעמדו כמחליף, וסבור שהוא ייזכר לטובה. הנשיא הקודם קלדרון: "ריאל לא תפסיק עד שאני אמות"

בעונה האחרונה מקבל קפטן ריאל מדריד ראול מכסת דקות פחותה בהרבה בהשוואה לעונות הקודמות שלו בקבוצה. הסמל של הבלאנקוס בעידן הנוכחי, שעד העונה היווה פקטור משמעותי בהצלחת הקבוצה, יודע לקבל בהבנה ובהשלמה את מעמדו החדש.

"זה דבר טבעי, ידעתי שזה יבוא מתישהו", אמר ראול על העובדה שהוא לא עולה בהרכב ונכנס כמחליף בעידן החדש תחת מנואל פלגריני. "אני לא חושב שזה יכתים את העבר שלי. אני עדיין מרגיש כאחד שקיבל זכות גדולה להשתייך למועדון הזה. כל שחקן אוהב לשחק באופן קבוע, אבל לי אין על מה להלין. במשך 15 שנים שיחקתי הרבה מאוד משחקים ורק העונה אני משחק פחות. זו סיטואציה שבמוקודם או במאוחר הייתה מגיעה".

ראול מיאן להתייחס להמשך דרכו במועדון הלבן. "יש לי חוזה עד 2011. יהיה עוד זמן לדבר על העתיד שלי בהמשך". הקפטן אף התייחס לבישול של חברו הוותיק בקבוצה, גוטי, ביום שבת בריאזור לבנזמה (בניצחון הקבוצה 1:3 על דפורטיבו לה קורוניה בריאזור). "רק גאון יכול לעשות זאת".

מכירת קנאלס למועדון תיסגר בקרוב

בריאל ממשיכים להתעסק בין היתר בעסקת העברתו של שחקנה המוכשר והצעיר של ראסינג סנטאנדר, סרחיו קנאלס. התכשיט עצמו כבר חתם על חוזה במועדון לתקופה של שש שנים, אולם הקבוצות עדיין לא הגיעו לסיכום על גובה ההעברה של השחקן. "אין שום דבר חדש כרגע", אמר נשיא המועדון ממחוז קנטרבריה, פרנסיסקו פראנייה. עם זאת, הוסיף הנשיא כי "הקבוצות יסגרו בקרוב את מחיר הכרטיס של קנאלס".

נראה שריאל לא תהיה מוכנה לשלם סכום של יותר מחמישה מיליון יורו עבור השחקן, שבכל מקרה, ימשיך לשחק עד תום העונה הנוכחית בקבוצתו ואולי אף מעבר לכך.

בתוך כך, גונזאלו היגוואין ומחמדו דיארה חזרו היום (רביעי) לאימוני ריאל מדריד. היגוואין חזר לפעילות קרוב לחודש אחרי שנפצע במשחק הליגה מול מאיורקה ודודו אוואט, דיארה נפצע במהלך אליפות אפריקה בה הופיע במדי מאלי. שני השחקנים צפויים להיות בסגל הבלאנקוס למשחק הקרוב מול אספניול בשבת. בניגוד למתאוששים, רפאל ואן דר וארט, לסאנה דיארה, כריסטוף מצלדר ואזקייל גאראי עדיין פצועים וייעדרו באופן ודאי.

* חדשות נוספות שיצאו מקרבת המועדון קשורות לגבי הנשיא הקודם רמון קלדרון. האחרון התלונן כי בריאל מדריד עושים הכול כדי למרר את חייו, ואף הגדיל לעשות כשאמר: "הם לא יפסיקו עד שהם יהרגו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully