וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן טוגו: "פיפ"א לא תעשה כלום"

הוברט ולוד כועס על ההחלטה להשעות את נבחרתו משתי אליפויות אפריקה הקרובות, וטוען לאפלית היבשת השחורה

ארבעה ימים אחרי ההחלטה להשעות את טוגו משתי אליפויות אפריקה הקרובות, מגיעה התגובה של מאמן הנבחרת הוברט ולוד, שמפנה אצבע מאשימה ליו"ר התאחדות הכדורגל של אפריקה, איסה הייטו הקמרוני. "זה סקנדל. ההחלטה הדהימה אותנו. על בסיס איזה היגיון הוא קיבל את ההחלטה?"

כזכור, נבחרת הנצים ספגה את ההשעייה וקנס של 50 אלף דולר בעקבות "התערבות ממשלתית" בהחלטתה לפרוש מאליפות אפריקה, אחרי פיגוע הטרור בו נהרגו שניים מאנשי הנבחרת. "השחקנים שלי היו בהלם מוחלט ולא היו מסוגלים לתפקד. הייטו היה חייב להתחשב ברגשות האנשים לפני שקיבל את ההחלטה", אמר המאמן הצרפתי. ולוד טען שהייטו לא מסוגל להיות יו"ר ההתאחדות: "הוא חייב להתפטר. ההחלטה שלו גורמת לכולם להבין שהוא סתם אופורטוניסט שדואג לאינטרסים שלו עצמו במסווה של כדורגל".

נכון לעכשיו, פיפ"א לא התערבה בהחלטה וגם לא תעשה את זה. בטח אם תשאלו את ולוד. "אם פיפ"א שתקה ועדיין לא קיבלה החלטה אחרי ההתקפה על הנבחרת האלג'יראית במצרים, איך אתם רוצים שיקבלו החלטה בנושא שלנו? חבל שיש להם סטנדרטים כפולים בכל הנוגע לאפריקה". לסיום, הצהיר ולוד שהוא מעוניין לפנות להתאחדויות כדורגל אפריקאיות כדי להחרים טורנירים ולפגוע כלכלית בפיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully