וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול החתימה את מילאן יובאנוביץ'

האדומים, שלא הצליחו להתחזק בחלוץ בחלון ההעברות, סגרו עם מכונת השערים מליאז', שיצטרף לקבוצה בעונה הבאה

על אף העונה המאכזבת עד כה בכל המפעלים, ולמרות שמעל ראשו מרחפת חרב הפיטורים על בסיס כמעט קבוע, רפא בניטז לא ניצל את חלון ההעברות הנוכחי על מנת לחזק את ליברפול (מלבד צירופו של מקסי רודריגז). שילוב של מצב כלכלי רעוע משהו עם האופציות שהיו קיימות בשוק אילצו את הרדס להסתפק בסגל הקיים, וכשנסגר חלון ההעברות אמש (שלישי), נותר הסגל של ליברפול כפי שהיה. עם זאת, היום, 24 שעות לאחר תום מועד ההעברות, נזכרו האדומים להתחזק, כשהחתימו לעונה הבאה את מילאן יובאנוביץ'.

חלוץ סטנדרד ליאז' ונברת סרביה מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב, ובניטז והנהלת האדומים דאגו לסכם איתו על הסכם שימנע את מעברו לקבוצה אחרת במסגרת החודשים הקרובים, ויבטיח את הגעתו לאנפילד בקיץ הבא, עם חוזה לשלוש עונות בשווי 10 מיליון ליש"ט. יובאנוביץ' בן ה-28 היה מבוקש גם בקרב בירמינגהאם ומילאן, כאשר בעונה שעברה הוא היה מועמד להצטרף לאסטון וילה ואברטון. באותו זמן אמר החלוץ כי "אברטון לא מועדון גדול, לכן לא רציתי להצטרף אליהם", מה שבוודאי יקנה לו כמה נקודות זכות אצל אוהדי ליברפול כעת.

על פי התקשורת האנגלית, ההחתמה של בניטז מצביעה על כך שהוא עתיד להישאר במועדון גם בעונה הבאה, כאשר יובאנוביץ' אמור לחבור לפרננדו טורס בחוד ההתקפה. החלוץ הסרבי נחשב למכונת שערים בבלגיה, כאשר לאחר שהצטרף לסטנדרד ליאז' ב-2006 מלוקומוטיב מוסקבה, הספיק להבקיע 89 שערים ב-109 משחקים, כאשר ממוצעיו בנבחרת הסרבית - 17 שערים ב-23 הופעות - מרשימים לא פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully