וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולינס: "נגמרו המילים לתאר את היכולות של לברון"

מאמן ממפיס התקשה למצוא מילים אחרי ההפסד 105:89 לקליבלנד וג'יימס, שהשווה שיא קריירה עם 15 אסיסטים

האם לברון ג'יימס הופך לשחקן קבוצתי? בניצחון של קליבלנד 89:105 על ממפיס הלילה (בין שלישי לרביעי) השווה הפנומן את שיא האסיסטים שלו - 15, וסגר משחק חמישי מתוך שישה בהם הוא מוסר לפחות 10 כאלה. יחד עם 22 נקודות ו-6 ריבאונדים, הוביל קינג ג'יימס את הקאבס לניצחון ה-39 מתוך 50 משחקים העונה ולמאזן ביתי חלק של 0:10 מול קבוצות המערב.

"לברון פשוט שחקן נפלא. נגמרו לי המילים לתאר את היכולות שלו" החמיא מאמן הגריזליס, ליונל הולינס. ברבע השני סיפק ג'יימס מהלך שהזכיר את מה שעשה מייקל ג'ורדן בגמר הפלייאוף של 1991, כשעלה לליי אפ והעביר את הכדור מיד ימין לשמאל: "זה לא היה כל כך טוב, אבל תודה".

ההפתעה של הקאבס היתה דווקא היכולת של שאקיל אוניל, שקלע 13 נקודות וקלט 13 ריבאונדים. "הוא נראה מצוין, מלא מוטיבציה. בתחילת העונה חשבנו שהוא לא בכושר, אבל הוא פשוט עבד על כולנו ושמר כוחות למחצית השניה של העונה" אמר לברון ג'יימס על חברו לקבוצה, שזכה לסטנדינג אוביישן כשהוחלף לקראת הסיום.

מייק וודסון: "דוראנט משחק כמועמד ל-MVP"

אוקלהומה סיטי ניצחה 99:106 את אטלנטה במשחק דרמטי, כשההוקס חוזרים מפיגור של 13 נקודות ברבע האחרון. כוכב הת'אנדר קווין דוראנט קלע 33 נקודות והפך לשחקן הראשון שקולע לפחות 25 נקודות ב-22 משחקים רצופים, מאז אלן אייברסון בשנת 2001.

דוראנט זכה לקריאות MVP מהקהל בפורד ארינה, אחרי שקלע שתי זריקות עונשין והשלים ערב של 14 מ-14 מהקו. "הוא בהחלט משחק כמועמד ל-MVP. יש לו עונה מדהימה", אמר מאמן אטלנטה מייק וודסון על דוראנט, שדווקא בחר להצטנע: "מנצחים משחקים על ידי עצירות בהגנה, רק אחר כך אפשר לדאוג לצד השני של המגרש"

וינס קרטר: "ינואר פשוט לא היה החודש שלי"

אורלנדו השיגה ניצחון שביעי בשמונת משחקי הליגה האחרונים שלה, 82:99 על מילווקי, כשוינס קרטר חוזר לכושר טוב אחרי ינואר השחור, בו קלע ב-28 אחוזים, עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים. "אולי ינואר פשוט לא היה החודש שלי", ניסה להסביר קרטר. גם מאמנו באורלנדו סטן ון גנדי התייחס לשיפור בכושר של קרטר: "הוא חייב לזכור מי הוא. בסך הכל היה לו חודש אחד גרוע, בתוך קריירה מעולה".

* ג'ורג' פוסטולוס, נשיא יוסטון לשעבר, הגיש הצעה לרכישת המניות של רוברט ג'ונסון בשרלוט. מייקל ג'ורדן, שמחזיק אף הוא בחלק ממניות הבובקאטס מיוני 2006, יכול להגיש הצעה נגדית עד מארס הקרוב.

* דרק רוז, שזכה בתחרות הכישרונות בשנה שעברה, ינסה להגן על התואר מול דרון וויליאמס וברנדון ג'נינגס שגם נבחרו לתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully