וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו אוהבים אותך, מתיו

קשר סטוק, מתיו אתרינגטון, הודה כי הוא מכור להימורים זה מספר שנים: "אני הולך לטיפול פעמיים בשבוע, ואמשיך כל חיי"

לא פשוט להיות כדורגלן צעיר ומצליח בבריטניה. מתיו אתרינגטון, למשל, עבר לטוטנהאם בגיל 19 וסומן כאחד הקיצוניים המרתקים במדינה, אלא שהקריירה שלו לא ממש התגלגלה בהתאם לציפויות המוקדמות. אחרי שלא הצליח להשתלב במדי התרנגולים עבר אתרינגטון לווסטהאם, בה בילה חמש עונות, לפני שנדד לסטוק בקיץ 2008. הבוקר (רביעי), מתברר כי הצרות של אתרינגטון על המגרש היו כאין וכאפס לעומת הברוך האישי שנאלץ לעבור בשנים האחרונות.

בראיון לעיתון הדיילי מייל הבריטי התוודה הקיצוני השמאלי המוכשר כי הוא מכור להימורים כבר מספר שנים, וכי הוא החל לטפל לראשונה בבעיה ב-2007, אז נכנס למרפאת ספורט קלינית על מנת לטפל בהתמכרות. "מעולם לא דיברתי על זה, אבל אני הולך פעמיים בשבוע למהמרים אנונימיים בבירמינגהאם, ואמשיך לעשות זאת למשך שארית חיי. אתה פוגש שם אנשים כמוך, ומדבר על דברים שעוזרים לך להפסיק את ההימורים. זה מאוד עוזר", הודה הקשר.

אתרינגטון אף הכחיש כי סוכני הימורים רודפים אחריו, אם כי התקשורת האנגלית מדווחת שהקשר עדיין חייב סכומים שמוערכים בכ-800 אלף ליש"ט, וכדי לעזור לו לכסות חלק מהם החליטה קבוצתו הנוכחית, סטוק, להעלות את משכורתו השבועית ליותר מ-30 אלף ליש"ט בשבוע. בעבר העניקה ווסטהאם לקשר מקדמה בסך 300 אלף ליש"ט על מנת לעזור לו עם אותה צרה בדיוק, ולאתרינגטון, אחד השחקנים הבולטים של סטוק העונה, לא נותר אלא להסתכל על העתיד. "אני רוצה לחשוב שהבעיות שלי מאחורי", אמר הקשר, ששמע את מאמנו בסטוק, טוני פוליס, ממליץ עליו לנבחרת האגנלית לקראת המונדיאל הקרוב. "כמובן שזה נחמד לשמוע אנשים מדברים עלי ככה, אבל יש הרבה שחקנים טובים בעמדה שלי ולא אבוא ואצעק שאני צריך להיות בסגל", הוסיף. את הניצחון הגדול שלו הוא כבר השיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully