וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "כדי לעלות צריך לנצח את כל משחקי הבית"

2.2.2010 / 22:40

מאמן הפועל ירושלים נותר עם הרגליים על הקרקע, והוסיף: "מגיע ליוגב את כל הקרדיט". אוחיון: "יש לנו הרבה בעלי בית"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לא מעט אוהדי כדורסל ישראלי מחכים כבר שנים להתפוצצות של יוגב אוחיון. הרכז שהחל את דרכו בגליל תמיד הוכיח שכישרון יש לו, אבל המשכיות תמיד היוותה בעיה, כמו גם קליעה מבחוץ ולקיחת אחריות במאני טיים. את כל הדברים הללו קיבלה הפועל ירושלים מאוחיון בשבת בליגה, והערב (שלישי) במשחק היורוקאפ מול גלאטסראיי, כשהרכז מסיים ערב נהדר עם 18 נקודות, 8 אסיסטים, 6 חטיפות ו-5 ריבאונדים, אבל בעיקר עם ניהול משחק חכם. ירושלים ניצחה 87:100, והתקרבה עוד יותר אל השלב הבא.

"הקהל הכניס אותנו לטירוף"

אוחיון המחוייך אמר בסיום: "הייתה אווירה מדהימה, היה כיף ושיחקנו כמו שאנחנו אוהבים". כשנשאל האם הוא רשמית הפך לבעל הבית של הקבוצה, אמר השחקן: "יש לנו הרבה בעלי בית. אני ויובל נעימי כבר תקופה ארוכה משחקים יחד וזה שילוב טוב. אני שמח שגיא מבין את זה". על ההתקדמות שלו בתקופה האחרונה, אמר אוחיון: "חנוך מינץ תרם לי הרבה במהלך הקיץ בעבודה אישית, וגם עכשיו אנחנו עובדים טוב באימונים".

גיא גודס, מאמן הפועל ירושלים, היה מרוצה מאוד לאחר השגת ניצחון שני רצוף: "ההגנה ברבע השני עשתה את העבודה. יוגב אוחיון נכנס ועשה שינוי הגנתי, הובלנו בהפרש דו ספרתי וכל המשחק גם היינו בעניין מבחינה התקפית. היינו אנרגטיים, רצנו והחבר'ה נלחמו עד לשנייה האחרונה כי ההפרשים חשובים וממשיכים קדימה בלי לעצור".

גודס המשיך להחמיא ליוגב אוחיון: "כל הקרדיט מגיע ליוגב. הוא עובד קשה, מחכה להזדמנויות שלו, שומר בהגנה כמו גדול ומגיע לו כל הקרדיט". על דיז'ון תומפסון, שלאחרונה התערער מעט מעמדו, אמר: "הוא לא מתנדנד, אף אחד לא מתנדנד. היום הוא נכנס והיה טרי, חזק בריבאונדים והוא יהיה בסדר".

על המשחק הבא מול קאזאן אמר: "יהיה מאוד קשה, אבל בואו נשים את הדברים על השולחן: כדי לעלות שלב צריך לנצח את כל משחקי הבית. אני מקווה מאוד שנצליח להפתיע, נעשה את המקסימום כי הלחץ עליהם. נהנינו מהמשחק היום היה כיף לראות אותנו, הקהל היה נפלא, הכניס אותנו לטירוף וכולם נהנו. זה היה חשוב".

אורי קוקיה, שהיה פעיל בעיקר במחצית השניה, אמר בסיום: "שיחקנו טוב מההתחלה. יוגב נכנס מצוין למשחק, ולשמחתנו פעם ראשונה בהרבה זמן שההפרש נשאר ולא החזרנו את היריבה למשחק". על המשך הדרך ביורוקאפ, אמר קוקיה: "זה מוקדם לדבר על מקום ראשון בבית, בוא נראה מה יהיה בקאזאן. הם קבוצה טובה אבל נתכונן ונראה. הניצחון טוב להמשך וגם ההפרש".

המאמן הטורקי, צ'ם אקדג', אמר לאחר ההפסד: "חשבתי שזה יהיה משחק מאוד קשה, בדיוק כמו שציפינו. היו לנו 22 איבודי כדור והפועל ירושלים מסרה 24 אסיסטים, זה אומר הכל". על המשחק הבא של ירושלים, מול קאזאן ברוסיה, אמר המאמן: "זה יהיה מאוד קשה לירושלים". על המשך דרכה של קבוצתו, אמר: "יהיה לנו מאוד קשה לעלות עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully