וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: דימיטרייב סיים שמיני בברזיל

שחיין המים הפתוחים השתתף בתחרות הראשונה בסבב העולמי ועצר את השעון על 2:14:21 שעות, תשע שניות אחרי המנצח

שחיין המים הפתוחים, מיכאל דימיטרייב, סיים במקום השמיני את סבב הגביע העולמי בסנטוס שבברזיל. בתחרות הסבב העולמי הראשונה ל-2010 נטלו חלק לא פחות מ-40 משתתפים מהבכירים ביותר בעולם. דימיטרייב הוכיח פעם נוספת שהוא ראוי למעמד הבכיר ביותר של הספורט הישראלי, סגל הזהב, כשנצמד לדבוקה המובילה לאורך כל הדרך.

התחרות התאפיינה בתנאים קשים במיוחד עבור השחיין הישראלי ש"מתמחה" במים קרים. טמפרטורת המים הייתה, יחסית, גבוהה וכך גם העכירות שגרמה לקשיים לראות בתוך המים את השחיינים האחרים. למרות זאת, הפגין המועמד האולימפי של ישראל נחישות רבה ונאבק על הבכורה גם בקילומטר האחרון, כשהוא מסיים לבסוף, כאמור, במקום השמיני במרחק תשע שניות בלבד מהמנצח ועוצר את השעון על 2:14:21 שעתיים.

מתוק במיוחד היה ניצחונו של דימיטרייב בקרב הסיום על האיטלקי המצויין סימונה ארקולי ועל האמריקאי פרנסיס קריפן, זוכה מדליית הארד באליפות העולם ברומא במרחק זה. על הישגו זכה הישראלי בפרס כספי של 400 דולר ובניקוד חשוב בקרב העולמי על תואר אלוף הסבב ל-2010. בתחרות ניצח הרוסי יבגני דרטסייב, שסיים בתוצאה של 2:14:12.03 שעתיים, בקרב צמוד מול הדרום-אפריקאי צ'ד הוז, שהגיע במרחק 41 מאיות השנייה בלבד אחרי המנצח.

במדליית הארד זכה הבריזלאי אלן דו קרמו, שסיים בשנת 2009 במקום השני בדירוג העולמי, בזמן של 2:14:13.45 שעתיים. שחר רסמן, שמשפחתו מתגוררת בארגנטינה, סיים במקום ה-32, בתוצאה 2:21:04.01 שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully