וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הרסו את הסדר בבית

במחזור בו הביתיות ניצחו בקלות, הייתה זו בארי שהפתיעה עם 103:104 דרמטי באשדוד. הבקעה ויקנעם/מגידו נצמדו למוליכה

כאשר הצמרת צפופה ומותחת והתחתית בוערת עם לא פחות משבע קבוצות העומדות על מאזן זהה, התקיים הערב (שלישי) המחזור ה-16 של הליגה הלאומית בכדורסל. כמו במחזור הקודם, ההפתעה הגדולה הגיעה על חשבונה של מכבי אשדוד, שהפסידה בביתה 104:103 להפועל בארי הלוהטת אחרי הארכה. ניצחון החוץ הנוסף במחזור היה של מ.כ. הבקעה, שניצחה 75:87 ברמלה ונצמדה לאשדוד, כמו גם יקנעם/מגידו שגברה 88:102 על באר יעקב.

מכבי אשדוד - הפועל בארי 104:103 (אחרי הארכה)

אחרי ההפסד המפתיע במחזור הקודם לקרית טבעון, שחקניו של רמי הדר ידעו שהם חייבים לנצח בבית את הפועל בארי, שהנחילה להם הפסד בסיבוב הראשון. האורחת הגיע למשחק בעיצומה של תקופה נהדרת, אחרי שלושה ניצחונות רצופים שנתנו לה יתרון על חצי ליגה שנמצאת בחלק התחתון, נתנה פייט אדיר ולבסוף קצרה את הפירות עם ניצחון דרמטי לאחר הארכה. משחק גדול של אופיר פרחי באשדוד עם 25 נקודות, 10 כדורים חוזרים, שבעה אסיסטים וחמש חטיפות ואיתו 25 ו-17 ריבאונדים של רמון קלמנטה לא הספיקו מול 34 נקודות של ליאור רובינשטיין. הגארד האורח קלע 17 מ-18 מהקו וקיבל עזרה מדייויד פאריס (27 ו-12) והרן שיפמן (17) בדרך להפתעה גדולה במפגש על טהרת הדרום.

אליצור רמלה - מ.כ. הבקעה 87:75

הקבוצה המאוחדת של הבקעה חזרה למסלול הניצחונות כשגברה על יבנה בשבוע שעבר, והערב יצרה המשכיות עם ניצחון על אליצור רמלה. הקבוצה המקומית איבדה לאחרונה את עודד ברנדווין שהתקדם לליגת העל, וברוטציה הקצרה היא פשוט לא מסוגלת לתפקד. הפעם, לפחות, זה לא נגמר בתבוסה. נועם מטלון, שהצטרף בשבוע שעבר לקבוצה, הוביל את הבקעה עם 20 נקודות ונעזר ב-19 של יחזקאל סקוורר, כאשר האורחים הפליאו בקליעות מחוץ לקשת (13 מ-19). דיימון פטרסון היה הטוב בשורות רמלה עם 19 נקודות.

הפועל יקנעם/מגידו - מכבי באר יעקב 88:102

עם מאזן מרשים של שבעה ניצחונות בשמונה משחקים, השלישית בטבלה הגיעה כפייבוריטית ברורה למשחק הביתי מול קבוצת התחתית של באר יעקב, והוסיפה עוד שתי נקודות למאזן. אילן נניקשווילי לא היה רחוק מדאבל דאבל, כשקלע 25 נקודות, חילק 10 אסיסטים וקלט שבעה כדורים חוזרים. גם דניס קאר (20 ו-9) ומריוס מטלון (19) בלטו בשורות יקנעם/מגידו. 26 נקודות ו-14 ריבאונדים של אי.ג'יי דרייטון החזיקו את באר יעקב במשחק רק עד שלב מסוים.

הפועל לב השרון - הפועל קרית טבעון 78:91

עמי נאווי מונה למאמן לב השרון ואיתו הגיעו גם הניצחונות. הקבוצה המקומית ניצחה פעמיים ברציפות, והערב פגשה את הפועל קרית טבעון, שכנראה נותרה באופוריית ההפתעה שרשמה מול אשדוד במחזור הקודם ואיפשרה ללב השרון לקלוע 59 נקודות במחצית הראשונה בדרך לניצחון קל. יותם שירן הוליך חמישה קלעים בספרות כפולות, כאשר צלף 24 נקודות. תומר חולי שלט מתחת לצבע עם 13 ריבאונדים בנוסף ל-11 נקודות. בריאן אוסברי הוביל את קרית טבעון עם 25.

הפועל חיפה - אליצור כוכב יאיר/כפר סבא 76:101

השהות במקום הראשון עשתה רק רע להפועל חיפה, שהפסידה חמישה מתוך ששת משחקיה האחרונים וביצעה שינוי על הקווים כאשר צביקה הורוביץ' מונה למאמן. הערב, לפחות החל מהמחצית השנייה, היא הוציאה את העצבים על כוכב יאיר/כפר סבא מהתחתית. במחצית המשחק עוד היה צמוד והקבוצות ירדו להפסקה בשיוויון, אבל ברבע השלישי דהרה חיפה ופתחה פער גדול של 23 נקודות בדרך לניצחון משכנע. רוב בראון להט עם 31 נקודות ושבעה ריבאונדים, אלעד אליהו תרם 22 ואילן ברקוביץ' חילק 10 אסיסטים בנוסף ל-13 הנקודות שקלע. ריימונד היקס ניסה לעשות משהו עם 24 נקודות.

אליצור יבנה - אליצור קרית אתא 76:90

הקבוצה חסרת היציבות של גלעד כץ חזרה למגרשה הביתי והאמינה כי מול קרית אתא, שהפסידה שלושה משחקים ברציפות, היא תוכל להשיג ניצחון שיקדם אותה במאבקי המיקום לקראת הפלייאוף. למרות דקות של לחץ, יבנה עמדה במשימה בזכות תרומה מפתיעה של 23 נקודות מצד טל קרפלס ומשחק מפלצתי של אלכס צ'וברביץ' מתחת לסלים עם 16 נקודות ו-20 כדורים חוזרים. יאן מרטין הוסיף 17 והזר בריאנט מרקסון הסתפק הפעם ב-15 בלבד. עופר דיגמל עם 25 וסדריק ג'קסון עם 21 היו הבולטים בשורות קרית אתא המידרדרת.

מכבי הוד השרון - הפועל נצרת עילית 61:68

שתי קבוצות התחתית נפגשו למשחק משמעותי מאוד עבורן, כאשר הוד השרון רצתה לנקום על ההפסד לנצרת עילית בסיבוב הראשון, ועשתה זאת כשמנעה מהאורחים ניצחון שני ברציפות. ההגנות נתנו את הטון במשחק הזה, במיוחד ברבע האחרון בו עצרה הוד השרון את יריבתה על תשע נקודות בלבד והבטיחה את הניצחון. סטנלי ברנדי, אלא מי, הצעיד את הוד השרון לניצחון עם 24 נקודות ו-15 ריבאונדים, וגם בגיל 42 הראה שהוא מתגבר גם על סוס צעיר כמו ברד ביירסון (17 ו-15).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully