וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצמה ושמה פרטיזן

אחרי שהדהימה את פאנתינייקוס, הנחילה פרטיזן בלגרד הפסד ראשון לברצלונה, 67:66 בהארכה. פילזן ניצחה את סיינה

למחזור שכזה ביורוליג, איש לא ציפה. שתי תוצאות מפתיעות מאוד, שעשו שמח בכל הנוגע לכל החישובים של הבתים, ועוד תוצאה אחת בלתי נתפסת נרשמו הערב (רביעי). במרכז של הדברים, פרטיזן בלגרד המשיכה את המומנטום מהניצחון על אלופת אירופה, פנאתינייקוס במחזור הקודם, כשהנחילה לברצלונה הענקית את הפסדה הראשון ביורוליג העונה, 67:66 לאחר הארכה. גם סיינה, שהפסידה העונה רק פעמיים ביורוליג (וגם זה, רק לברצלונה) ולא איבדה אף משחק בליגה, נחלה הפסד מפתיע בפתיחת המחזור השני של שלב הטופ 16, 78:88 על ידי אפס פילזן, שנחשבה לחלשה מקבוצות בית ו'. הפסדם של האיטלקים עשוי לסייע לאלופה הישראלית במאבק שלה על העלייה ל-8 האחרונות, אם כי עם יכולת כפי שהציגו הטורקים, לא כדאי לפסול גם אותם כמועמדים.

צסק"א מוסקבה היתה בפיגור 10 במחצית, אבל התאוששה והביסה את זל'גיריס בקובנה, 68:83. ביוון, הוליך יותם הלפרין את אולימפיאקוס לניצחון גדול על חימקי מוסקבה, וביסס את מעמד קבוצתו בראשות הבית, אחרי 69:87. מי שעוד ניצחה בבית ז' היא לא אחרת מאשר פורקום סופוט, שהפתיעה את מלאגה והביסה אותה בספרד, 50:70, והפכה למועמדת מרכזית להגיע אל השלב הבא, כנגד כל הציפיות.

אפס פילזן - סיינה 78:88

האיטלקים הגיעו למשחק כשהם אוחזים בשני הפסדים בלבד, וגם הם לברצלונה, אבל בפתיחה נטלו דווקא הטורקים את השליטה, והיממו את האורחים. צ'ארלס סמית' צלף פעמיים משלוש, קאיה פקר אימלל את הגנת סיינה, ופילזן ירדה ביתרון 17:27 בסיום הרבע הראשון. האיטלקים ניסו לחזור למשחק, אבל המארחים שמרו טוב ברבע השני, וירדו למחצית ביתרון 11. ברבע השלישי עוד הצליחה סיינה לחזור, תודות למשחק טוב של רומיין סאטו, אבל פילזן, עם הקהל הביתי מאחוריה, פתחה בריצה נהדרת של 4:14, ו-7 דקות לסיום עלתה ליתרון 20. סיינה עוד הצליחה לספק מיני ריצה משלה ולצמק לפיגור חד ספרתי, אבל זה היה כבר מאוחר מדי.

ההפסד של סיינה, כאמור, פותח מחדש את בית ו', והופך את המפגש של ריאל מחר עם מכבי תל אביב לקריטי עוד יותר, כשכל הקבוצות עשויות להיות במאזן זהה לאחר שני מחזורים. מאריו קאסון הוליך את קלעי אפס פילזן עם 17 נקודות ו-9 אסיסטים, קאיה פקר קלע 13, צ'ארלס סמית' הוסיף 11 ופט שומפרט רשם 9 משלו. לסיינה: רוממין סאטו 19, טרל מקנטייר ודייויד הוקינס 12 כל אחד.

פרטיזן בלגרד - ברצלונה 66:67 (בהארכה)

הקהל בבלגרד לא ידע את נפשו בפתיחת המשחק. אחרי שראה בטלוויזיה את קבוצתו גוברת על פנאתינייקוס ביוון במשחק הקודם, פתחו המארחים בצורה נהדרת, עם רבע ראשון ענק בו עצרו את הקאטלנים על 12 נקודות בלבד, בדרך ליתרון 11. שחקניו של צ'אבי פאסקוול המשיכו להתקשות מאוד בהתקפה, כשחואן קרלוס נבארו לא מוצא את עצמו כלל, והאורחים רשמו רק 12 נקודות ברבע הבא, אבל לפחות הצליחו להאט מעט את המארחים.

דווקא כשהיה נדמה שנס פנאתינייקוס יחזור על עצמו, הגיע הרבע השלישי, ואיתו ההתעוררות של ברצלונה: האורחים טסו ל-8:23 ברבע השלישי, בדרך ליתרון 9. פרטיזן לא איבדה את התקווה, ועם פתיחת הרבע האחרון הצליחה לחזור לעצמה, ואף נטלה את היתרון, כשלורנס רוברטס צלף שלשה גדולה שקבעה 56:61 למארחים. בפיגור 3, כשנותרו רק שניות לסיום הזמן החוקי, יצאה ברצלונה להתקפה, והלכה אל יאקה לאקוביץ' שדפק שלשה ענקית, שקבעה 61:61, ושלחה את השתיים להארכה.

המומנטום בפתיחת ההארכה היה ללא ספק בצידה של ברצלונה, כשארזם לורבק קולע 4 נקודות רצופות ומעלה אותה ליתרון 63:66. פרטיזן חיפשה בעיקר את הקליעה משלוש והחטיאה שוב ושוב, אבל ריבאונד התקפה של רוברטס ודאנק מיד לאחר מכן צימקו לנקודה. ראסיץ' קלע שתיים מהעונשין והעביר את היתרון לפרטיזן, פיט מיקל החטיא את ניסיון החדירה שלו, והאוהדים הביתיים חגגו עוד ניצחון בלתי נתפס. יאן וסלי הוליך את קלעי פרטיזן עם 13 נקודות ו-15 ריבאונדים, לורנס רוברטס הוסיף 12 ו-11 ריבאונדים וראסיץ' רשם 11 נקודות ו-6 אסיסטים. לברצלונה: יאקה לאקוביץ' 14, ארזם לורבק 10. חואן קרלוס נבארו סיים עם 7 בלבד.

בית ז'

ז'לגיריס קובנה - צסק"א מוסקבה 83:68

האורחים הגיעו עם מומנטום נהדר של 8 ניצחונות רצופים, אבל בפתיחה קפאו לחלוטין, ואיפשרו לקלימביצ'יוס וחבריו לפתוח מבערים, ולעלות ליתרון 15 במהלך הרבע השני. צסק"א נעזרה בפלאניניץ' והולדן כדי לחזור, ובמחצית ירדה בפיגור 45:35. ז'לגיריס ניסתה להמשיך את הקצב, אבל כפי שכבר קרה לה בעבר, הרבע השלישי שלה היה מחריד, שחקניה נעצרו על 11 נקודות בלבד, ואיפשרו 22 לרוסים, בדרך למהפך.

צסק"א לא עצרה, ופצחה בריצת 3:10 בפתיחת הרבע האחרון, ועד לסיום המשיכה והגדילה את הפער עוד יותר, וככל הנראה סגרה סופית את חלומה של ז'לגיריס להשתחל ל-8 האחרונות. טרג'ן לנגדון הוליך את קלעי צסק"א עם 17 נקודות, זוראן פלאניניץ' הוסיף 16, וג'יי אר הולדן סגר ערב בינוני עם 11 נקודות משלו. לז'לגיריס: קלימביצ'יוס 12.

מלאגה - פורקום סופוט 70:50

מה קורה לפורקום סופוט? הקבוצה הפולנית שעלתה לטופ 16 ברגע האחרון והצהירה בעצמה כי בזאת השיגה את מטרותיה להשנה באירופה, ממשיכה להדהים, ואם במחזור הקודם זה עוד היה בבית מול זל'גיריס קובנה, הרי שהערב היא קיבלה תעודת בגרות. האורחים פתחו טובו וכבר הוליכו ב-10 במהלך המחצית הראשונה, לפני שמלאגה צימקה ל-4 בלבד. או אז הגיע רבע שלישי מחריד של הספרדים, שנעצרו על 7 נקודות בלבד, מה שאיפשר לפולנים לפתוח פער של 10.

מלאגה המשיכה לזרוק לבנים על הסל, והפולנים ניצלו זאת עד תום, רצו ל-7:18 והגדילו את היתרון, שעשוי להיות משמעותי מאוד בהמשך הדרך, במידה והשתיים ייאבקו על כרטיס לשלב הבא. קינטל וודס הוליך את קלעי סופוט עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים, רוני בורל עזר לו עם 16 ודייויד לוגן השלים את התמונה עם 9 משלו. למלאגה: ברני רודריגז 13, עומר קוק 10.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אולימפיאקוס - חימקי מוסקבה 69:87

הרוסים הגיעו עם הרבה ביטחון ממשחק הניצחון שלהם במחזור הקודם על ציבונה זאגרב, אבל קיבלו שיעור מהיר מאוד ברבע הראשון בדיוק לאן הם הגיעו. יותם הלפרין, במשחק נהדר, סחף את חבריו ליתרון 10:22 אחרי עשר הדקות הראשונות, ואולימפיאקוס הוליכה בבטחה ב-10 במחצית. חימקי החלה מצמקת אט אט את הפער, והורידה אותו לחד ספרתי, אבל ריצת 5:15 של האדומים בפתיחת הרבע האחרון סגרה סופית את הסיפור של הרוסים במשחק.

יותם הלפרין הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 15 נקודות (5 מ-7 מהשדה), שחורציאניטיס היה שם עם 14 ולינאס קלייזה הוסיף 12. לחימקי: קית' לנגפורד 18, קלי מקארתי 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully