וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאוקינאס: "גרשון יודע איך לנצח את הגדולות"

גארד ריאל מדריד מתריע לקראת מכבי ת"א: "הם משחקים עם הרבה תשוקה, האולם שלהם הוא מהקשים באירופה"

במכבי תל אביב נשמו לרווחה בתחילת השבוע, אחרי שהתגברו ללא קושי על מכבי חיפה בליגה, והשיגו ניצחון שהרגיע מעט את המערכת, אחרי צמד ההפסדים (לנתניה וסיינה). עם זאת, הצהובים יודעים שהמשחק במחזור הקרוב של היורוליג מול ריאל מדריד בבית, הוא ככל הנראה מהקריטיים שיהיו להם העונה. בראש ובראשונה, יפגשו שחקניו של פיני גרשון את אחד מגדולי המאמנים בהיסטוריה של הכדורסל האירופאי, אטורה מסינה, שמגיע עם סוללת שחקנים מוכשרים, שעד כה לא ממש התחברו לקבוצה שציפו ממנה.

אחד משחקניה של ריאל שכבר מכיר את ישראל היטב הוא רימאס קאוקינאס, ששיחק בעבר בהפועל גליל עליון, ועתה מגיע עם הספרדים למשחק קריטי לא פחות עבור קבוצתו. הליטאי אמנם חושב שהסגל של הקבוצה שלו הוא מהטובים באירופה, אבל גם הוא מודה כי בתקופה האחרונה יש לבלאנקוס קושי להיכנס טוב למשחקים, והוא מתריע שמול מכבי תל אביב, הדברים עלולים ללכת רע מאוד אם ריאל לא תפתח טוב.

"תל אביב היא עיר שאוהבת מאוד כדורסל, ויש לה מסורת גדולה", אומר קאוקינאס. "הם משחקים כדורסל עם הרבה תשוקה ויש להם הרבה אוהדים, מה שהופך את האולם שלה לאחד הקשים באירופה". על מאמן האלופה הישראלית אמר הליטאי: "גרשון הוא מאמן שיודע איך לנצח את הקבוצות הגדולות, והוא אחד הטובים באירופה". עם זאת, קאוקינאס יודע: "אם אנחנו רוצים לזכות ביורוליג, אנחנו חייבים לנצח גם את הגדולות".

על היכולת של ריאל עד כה העונה, אמר קאוקינאס: "יש לנו טעויות שעולות לנו במשחקים. אנחנו צריכים לשחק עם אותה המשכיות במשך 40 דקות. קשה לי להסביר מה קורה לנו, אבל אנחנו עובדים קשה מאוד כדי לתקן את הכל. יש לנו שחקנים מאוד לא אנוכיים, וזה עושה את כל ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully