וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לא עמדו בהבטחות אליי"

גרנט שרצה להתחזק, ראה את פורטסמות מוכרת שחקנים לפני המשחק מול פולהאם (ד', 22:00, ספורט2): "אני מאוד מאוכזב"

נקודה אחת בארבעת המשחקים האחרונים, שחקנים שנוטשים את הקבוצה ומשכורות שלא משולמות כבר בפעם הרביעית - זו הסיטואציה עימה מתמודד אברהם גרנט ואיתה מגיעה פורטסמות למשחק הליגה החשוב מול פולהאם מחר (רביעי, 22:00, ספורט2).

אחרי שראה את אסמיר בגוביץ' עוזב לטובת סטוק סיטי ואת יונס קאבול חוזר לטוטנהאם, גרנט מקווה איכשהו לייצב הרכב שיוכל להילחם בכבוד עד סוף העונה ואולי אף למחוק את פער שש הנקודות מחוף מבטחים. דייויד ג'יימס יפתח בשער האורחים וטל בן חיים יחזור למרכז ההגנה, כשברקע האפשרות שהפורטוגלי ריקרדו רושה, המתאמן עם הקבוצה לאחר ששוחרר מסטנדרד ליאז', יצטרף וייאבק עימו על המקום בהרכב. גם הרכש קווינסי עשוי לפתוח אחרי דקות הבכורה שקיבל בהפסד 2:0 למנצ'סטר סיטי.

גרנט ציפה כמובן להתחזקות במהלך הפגרה, אך ההיפך קרה ופומפי איבדה שני שחקני הרכב חשובים. "אני לא ותרן ולא מפחד מבעיות. בעיה עבורי היא אתגר גדול ובאתי לכאן בגלל זה", הסביר גרנט. "אבל אני מאוד מאוד מאוכזב מהעובדה שאנשים לא עומדים בהבטחות שלהם אליי".

עוד אמר המאמן הישראלי: "כשהגעתי לקבוצה ידעתי מה מצבה, אבל הבטיחו לי שהמצב הכלכלי טוב ויובאו שחקנים חדשים. לקחנו נקודות, הראנו יכולת טובה והרבה אופי, אבל במקום להביא שני שחקנים מכרנו שניים. אני משתדל לא לחשוב על עצמי אלא על הקבוצה, כי אני לא הנושא המרכזי כאן. אני רוצה את טובת המועדון והאוהדים וננסה לעשות הכל על המגרש".

"צריכים לספר לנו מה קורה", אמר הרמן הריידרסון, המגן האיסלנדי של פורטסמות, ל'דיילי אקספרס' באשר לעיכוב המשכורות. "זה נראה כמו סיפור שלא נגמר. השחקנים והצוות המקצועי עובדים קשה, אבל אנחנו לא מעודכנים לגבי המצב על ידי האנשים המנהלים את המועדון. זו בושה שלא קיבלנו משכורות ואפילו לא טרחו לשוחח איתנו על כך".

בפולהאם מאמינים כי ביקור של פומפי בקרייבן קוטג' זה בדיוק מה שהם צריכים על מנת להתאושש ולקטוע רצף של חמישה הפסדים. "אנחנו חייבים לעצור את הסחף, אבל זה לא יהיה קל", אמר המנג'ר רוי הודג'סון. "פורטסמות קבוצה טובה יותר ממה שמראה המיקום שלה. למרות ההפסדים, המוראל של הקבוצה טוב והשחקנים יודעים שרק מעשים יכולים לשנות את המצב, לא דיבורים".

המארחת עשויה להעניק הופעות בכורה למגן ניקי שורי שהצטרף מאסטון וילה, ולחלוץ סטפנו אוקאקה צ'וקה שהגיע מרומא אחרי שהבקיע השבוע שער נדיר בעקב. פולהאם תחסר את הפצועים הקבועים פול קונצ'סקי, ג'ון פיינטסיל, קלינט דמפסי ואנדרו ג'ונסון, אליהם הצטרף לאחרונה זולטן גרה ההונגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully