וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רי ווסט: "קובי גורם לכדורסל להיראות כמו טיול"

כוכב העבר מפרגן לבריאנט, ששבר את שיאו כקלע המוביל בלייקרס אי פעם. מה לגבי שיא ה-NBA? "בהחלט יכול לקרות"

קובי בריאנט ממשיך לשבור כל שיא אפשרי והלילה (בין שני לשלישי) אחרי שקלע 44 נקודות בהפסד 95:93 לממפיס, הפך לקלע המצטיין של הלייקרס בכל הזמנים עם 25,208 נקודות. השיא של בריאנט ריגש אותו במיוחד בשל העובדה שעבר את ג'רי ווסט, שכג'נרל מנג'ר היה האיש שהביא את הממבה בטרייד כשהיה בן 17.

הפנומן מהוליווד קבע את השיא ב-933 הופעות, לעומת 996 של ווסט ולא שכח להודות לאיש שהביא אותו למועדון: "מבין כל השיאים ששברתי עד היום, זה המיוחד ביותר עבורי. רק בזכות ג'רי הגעתי ללייקרס, אני מתרגש לעבור סמל ענק כמוהו". נתון מעניין נוסף הוא שבריאנט שבר את השיא דווקא מול הקבוצה היחידה בה ווסט בילה חוץ מהלייקרס, כג'נרל מנג'ר בין השנים 2002-2007.

גם ג'רי ווסט לא נותר אדיש לשיא של בריאנט: "ראיתי אותו גדל להיות כדורסלן מדהים, כדורסלן העשור. זו היתה הזדמנות עבורי לראות כדורסלן אדיר גדל. זה כמו לראות את אחד הילדים שלך מתבגר". ווסט בן ה-71, שעדיין שומר על קשר עם בריאנט, אמר שכוכב לייקרס הוא הגדול בעולם כרגע: "היריב היחיד שיכול לנצח את בריאנט הוא הגיל". מר קלאץ' ניתח את יכולותיו של קובי: "הדבר הכי מרשים אצלו זו אינטיליגנצית המשחק. הוא גורם לכדורסל להיראות כמו טיול בפארק".

בריאנט כהרגלו חיפש ומצא גם טעם מעט חמצמץ בשיא החדש: "רציתי לעשות את זה מול הקהל הביתי בסטייפלס סנטר". פיל ג'קסון, מאמן הלייקרס, תהה כמה רחוק יכול קובי להגיע: "זה יוצא דופן שהוא נכנס לרשימה יחד עם ווילט צ'מברליין, קארים עבדול ג'באר וג'רי ווסט". השאלה היחידה שנותרה פתוחה כעת היא האם בריאנט יוכל להפוך גם לקלע הגדול בכל הזמנים ב-NBA ויעבור את 38,387 הנקודות של קארים עבדול ג'באר, אם תשאלו אותו הכל פתוח: "אם הגוף שלי יחזיק מעמד, אז בהחלט יכול להיות. אבל עדיין לא חשבתי על כך, יש עוד הרבה זמן עד שאפרוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully