וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה חייב את הדרכון הבלגי

לדסמה לא עבר לאינטר ולאציו תקועה עם שישה זרים. המשמעות: ללא דרכון אירופי, גולסה לא יוכל לשחק העונה

בעוד מכבי חיפה מנסה ללמוד כיצד ניתן לסכל את מעברו של אייל גולסה ללאציו, בקבוצה האיטלקית מתייחסים לעסקה כסגורה. "גולסה שחקן שלנו", אמר היום המנהל הטכני איגלי טארה, בהתבטאות ראשונה של גורם רשמי בלאציו בעניין השחקן. טארה אמר כי השחקן יהיה זמין מיידית ויצטרף לאימונים. אגב, על פי "סקיי איטליה", גולסה ינסה לא להיחשב כזר על ידי שימוש בדרכון בלגי. גולסה נמצא בתהליך הנפקת הדרכון, כשהנהלת לאציו מסייעת לו בהליך. גולסה חתם בגיל 17 על חוזה לחמש שנים במכבי חיפה, אולם לפי חוקי אופ"א רק מגיל 18 החוזה הופך תקף מבחינה מקצוענית. גולסה הפך בן 18 באוקטובר 2009, אולם חיפה לא חידשה או החתימה אותו על חוזה הכובל אותו אליה, ולכן הוא נחשב שחקן חופשי כיום.

העברתו של כריסטיאן לדסמה לאינטר לא יצאה אל הפועל, ועתה יש ללאציו שישה זרים, כשמותר לשתף רק חמישה. רק במקרה של התרת חוזה עם לדסמה ומתן פיצויים לשחקן, תוכל לאציו לצרף את גולסה לשורותיה, אלא אם השחקן ישיג דרכון בלגי, ואז לא ייחשב לזר.

גולסה ממשיך בינתיים להתאקלם ברומא. הקשר נלקח לסיור ב"גטו", הרובע היהודי ברומא, ולהתפלל בבית הכנסת הגדול. בתקשורת האיטלקית דווח כי הקשר הצעיר התסובב ברחובות העיר כאשר הוא עוטה צעיף לאציו.

בינתיים, דאג ויטוריו פבונצ'לו, מראשי הקהילה היהודית ברומא, להבהיר כי יעשה כל שיוכל על מנת להגן על הקשר הצעיר מפני הערות גזעניות אפשריות מצד פלגים קיצוניים בקהל. "אנחנו מוכנים להגן על הילד נגד הכל, בכל כוחנו. קלאודיו לוטיטו (נשיא לאציו) קרוב מאוד לקהילה היהודית". על פי עיתון 'לה רפובליקה', אמר גולסה כי הגזענות האפשרית אינה מפחידה אותו, וכי מפחד יותר מהאפשרות בה ישרת בצה"ל למשך שלוש שנים.

עדכון ראשון: 00:22, 02/02/10
עדכון אחרון: 08:42, 02/02/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully