וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבי: "ההבדל? בשתי מילים: סאשה בראטיץ'"

מאמן עפולה ידע מי הוביל להפסדו החמישי ברציפות, 95:88 לחולון. דורסמן: "זו הרוח שרציתי לראות. כולם נתנו את הנשמה"

המחזור ה-12 בליגת העל נסגר הערב (שני), כאשר הפועל חולון ניצחה 88:95 את הפועל עפולה, אחרי שסגרה פיגור 15 הפרש מוקדם ברבע הראשון. סאשה בראטיץ' הנפלא הראה מדוע מחזיקת הגביע החליטה להמר עליו בחלון ההעברות האחרון, עם 26 נקודות גדולות, שהנחילו לעולה החדשה מעפולה את הפסדה החמישי ברציפות.

"זאת הרוח והלחימה שרציתי לראות. השתפרנו מאוד בהגנה וזה הביא אותנו לאן שהגענו", אמר מאמן חולון, מיקי דורסמן, עם תום המשחק. "אני לא מדבר על חיזוקים כרגע. ניצחנו משחק גדול. כולם נתנו את הנשמה, עשו מה שצריך לעשות ואני מרוצה. אני מקווה שהחיבור עם השחקנים ימשיך כך. אני יוצא בתחושה מצוינת, אבל עם רגליים כואבות אחרי שנולד לי בן ולא ישנתי כל השבוע".

אבי אליהו, שקם מהספסל בדרך ל-9 נקודות והגנה טובה, הוסיף: "היה משחק של המון שינויי מומנטום ושינויי קצב. בסופו של דבר, הקבוצה שהייתה מרוכזת יותר היא זו שניצחה. אני שמח שזה הלך לכיוון שלנו". באשר להשתפרות האישית שלו, הוסיף הרכז הצעיר: "אני מנסה כל הזמן להיות חיובי, גם כשאני לא עולה בחמישייה או לא משחק ברבע הראשון והשני. אני שמח שעליתי ותרמתי לקבוצה. אני מאוד אוהב את מיקי, הוא גם מאמן וגם פסיכולוג. הוא דואג לדבר איתנו ואני מאוד מתחבר לדרך שלו".

מנגד, אלי רבי היה מאוכזב מכך שקבוצתו איבדה יתרון גדול והסתבכה, הערב יותר מתמיד, בתחתית הלוהטת. "התחלנו אגרסיבי, אבל לצערי ברבע השני נתנו להם להשתלט על המשחק. ברגע שנתנו להם ליזום, הם הלכו פנימה והשתלטו על הצבע. הם כפו עלינו איבודי כדור והמומנטום עבר אליהם", אמר רבי. "ההבדל? בשתי מילים: סאשה בראטיץ'. הוא עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות וגם הצעירים שלהם, ליאור ליפשיץ ואבי אליהו, היו טובים. חולון ניצחה בצדק. החבר'ה עשו מה שהם יכולים, לא נשברנו, אבל כנראה שאנחנו באיזה מקום קצת מוגבלים. אני לא רוצה לבוא אל השחקנים בטענות, אני מגבה אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully