וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנסיני לא עוזב את מילאנו

רגע לפני סיום מועד ההעברות, הושאל הקשר הברזילאי מהאלופה אינטר ליריבה מילאן. מאריגה הצטרף לנראזורי

השוק האיטלקי, שהיה הפורה והמעניין ביותר בחלון ההעברות של ינואר, היה גם זה שסיפק את המהלך המעניין של היום האחרון, רגע לפני סגירה. מאנסיני, הקשר הברזילאי של אינטר שלא מצא את מקומו אצל ז'וזה מוריניו, הושאל הערב (שני) עד סוף העונה דווקא ליריבה העירונית מילאן.

בתחילתה ניסו שתי המילאנזיות לבצע עסקת חליפין, במסגרתה אמור היה מארק ינקולובסקי הצ'כי להצטרף לנראזורי, אך לבסוף הוסכם על השאלתו של הקיצוני הברזילאי בלבד. למילאן, שהקדימה את מארסיי במאבק, תהיה אופציה לרכוש את מאנסיני תמורת שישה מיליון יורו בתום תקופת ההשאלה. "יש עוד כמה פרטים לסגור, אבל מאנסיני יצטרף אלינו", הודיע אדריאנו גליאני, סגן נשיא מילאן, מוקדם יותר היום. "ינקולובסקי ימשיך בקבוצה".

מאנסיני, ששותף העונה רק בשישה משחקי ליגה אצל מוריניו, יחבור ברוסונרי לאנדראה פירלו, קלרנס סיידורף וג'וזפה פבאלי, שעשו אף הם את המעבר הישיר מאינטר למילאן.

אינטר, מצידה, לא הצליחה להעביר לשורותיה את כריסטיאן לדסמה, קשרה של לאציו, ועברה לאפשרות השנייה, מקדונלד מאריגה. האלופה רכשה חצי מכרטיסו של הקשר הקנייתי בן ה-22, שיצטרף לשורותיה באופן מיידי. בתמורה, פארמה קיבלה מחצית מכרטיסו של החלוץ ג'ונתן ביאביאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully