וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה את גלאטסראיי 87:100

משחק גדול של יוגב אוחיון (18 נק', 8 אס' ו-6 חטיפות) סחף את הפועל ירושלים לניצחון גדול, 87:100 על גלאטסראיי

את תחילת הערב (שלישי) התחילו בהפועל ירושלים עם הידיעה כי גומא אגייאר, הספונסר של הקבוצה השנה, ככל הנראה לא יסיים אותה בארץ, ואמור לעזוב אותה באופן מיידי. בירושלים לא נתנו למידע הזה להפריע להם, והמשיכו את היכולת הטובה שלהם בשבוע האחרון עם ניצחון נוסף במסגרת היורוקאפ, הפעם 87:100 על גלאטסראיי הטורקית. שחקניו של גיא גודס נהנו מעוד תצוגה נהדרת של יוגב אוחיון, שלאחר ההופעה הטובה שלו מול ראשון לציון, המשיך לבסס את מעמדו כמנהיג בהתקפה באדום, עם משחק גדול של 18 נקודות ו-8 אסיסטים, שקירב את ירושלים אל השלב הבא.

האדומים ידעו כי גלאטסראיי היא קבוצה חזקה, במיוחד בצד ההתקפי, ובפתיחה הם סבלו מנחת ידם, כשהטורקים רצו ללא הפסקה, והוליכו לאורך הרבע הראשון. אלא שבדיוק כמו מול ראשון לציון, כניסתו של יוגב אוחיון ברבע השני הכניסה חיים בקבוצתו של גודס, שהצליחה לפתוח פער של 10 נקודות בסיום המחצית הראשונה. במחצית השניה ניסו האורחים לחזור, אבל מלבדו של דאריוס וושינגטון הנהדר, לא היה להם הרבה מה למכור, ובערב כל כך טוב של אוחיון, בו הוא מפעיל את חבריו בצורה כה מוצלחת, קשה מאוד לנצח במלחה. ירושלים מתבססת בראשות הבית עם שני ניצחונות משני משחקים.

מהלך המשחק

הפועל ירושלים העלתה בחמישייה את יובל נעימי, טרה סימונס, דיז'ון תומפסון, ליאו ליונס וברנדון האנטר.

גלטסראיי עלתה עם אוורן בוקר, רדוסלב רנצ'יק, סימאס יסאיטיס, דריוס וושינגטון ומייק ווליקינסון.

ירושלים הלכה כבר בפתיחה אל ברנדון האנטר, שקלע את 4 הנקודות הראשונות לקבוצתו, אבל ירושלים לא הקשיחה את ההגנה שלה, ואיפשרה לטורקים לעלות ליתרון מוקדם, 4:8. סימונס ונעימי השוו, אבל עבירה בלתי ספורטיבית של ליונס על ווילקינסון סייעה לטורקים לשמור על היתרון. ירושלים ניסתה שוב ושוב לטווח מחוץ לקשת אבל ללא הצלחה, ומנגד שלשה של וושינגטון קבעה 10:14 לאורחים. ירושלים הוציאה את העבירה השלישית של וושינגטון, 7 דקות מהפתיחה, ושלשה של סימונס העבירה אליה את היתרון. ירושלים כבר הוליכה ב-4, אבל נקודות של הטורקים עם סיום הרבע כולל שלשה גדולה של ראנצ'יק קבעה 21:24 לגלטסראיי בסיום הראשון.

יוגב אוחיון עלה לרבע השני ובלייאפ צימק לנקודה בלבד, אבל האורחים שמרו על היתרון בעזרת יסאייטיס. או אז הגיעה רציה מצויינת של המארחים, כשהם מנצלים את הירידה האיטית של הטורקים, ודאנקים של פינקני, אוחיון והאנטר, יחד עם שלשה של ג'טר קבעו 32:42. אוחיון המשיך להטריף את המערכת בהגנה והתקפה, הריץ מצויין את חבריו, ואסיסט לפו ג'טר קבע יתרון 12. הטורקים התקשו מאוד למצוא את הסל, אבל ג'אמפ של וושינגטון שחזר אל הפרקט, קבע פיגור מינימלי יחסית של האורחים, 51:41 במחצית.

האורחים פתחו טוב את הרבע השלישי, עם נקודות של וושינגטון ודאנק של יסאייטיס, והפער ירד ל-6 בלבד. תומפסון ירה שלשה גדולה עבור ירושלים, ודאנק של ליונס קבע 47:58. הטורקים ניסו לחזור, אבל הזריקות שלהם מחוץ לקשת הלכו החוצה, ומנגד העניש אותם יוגב אוחיון, בדרך ליתרון 14. אוחיון המשיך להניע טוב את ההתקפה, אבל קוקיה וליונס החטיאו, ומנגד, ראנצ'יק לצלף מחוץ לקשת כדי לצמק את הפער ל-8. גודס לקח פסק זמן וחזר עם שרון ששון, שצלף מיד שתי שלשות, והמארחים חזרו ל-14. וושינגטון במו ידיו שוב החזיר את הטורקים, ובוקר כבר הוריד ל-6, אבל טיפ אין של ליונס בשניה האחרונה קבע 65:73 לקראת הרבע האחרון.

קוקיה פתח טוב את הרבע האחרון עם לייאפ, ושלשה גדולה של נעימי הקפיצה את הפער ל-13. יסאייטיס ומי אם לא, וושינגטון שוב החזירו את האורחים למשחק, אבל שלשה גדולה של אוחיון מהפינה שמרה את ירושלים מלפנים. אוחיון המשיך ביכולת הנהדרת עם עוד חדירה טובה, ושלשה של נעימי כבר קבעה יתרון 77:91. אבל הטורקים לא אמרו נואש, ונקודות של וושינגטון החזירו להם את החמצן. בפיגור 10, דקה לסיום קיבל אוחיון שוב את הכדור מחוץ לקשת, והפציץ שלשה נוספת, שחרצה סופית את גורלם של הטורקים, והבטיח סופית את ניצחונה של ירושלים.

סטטיסטיקה

קלעו לירושלים: יוגב אוחיון 18 (8 מ-11 מהשדה), 8 אסיסטים, 6 חטיפות ו-5 ריבאונדים, יובל נעימי 14 ו-5 אסיסטים, דיז'ון תומפסון וליאו ליונס 13 כל אחד, טרה סימונס 12, שרון ששון 9, ברנדון האנטר ואורי קוקיה 6 כל אחד, פו ג'טר 5, קווין פינקני 4.

קלעו לגלאטסראיי: דאריוס וושינגטון 29 ו-5 אסיסטים, ראדוסלב ראנצ'יק 20 ו-7 ריבאונדים, מייק ווילקינסון 14, סימאס יסאייטיס 12, מוראט קאיה 6, אוורן בוקר 4, קאנר טופאלגולו 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully