וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרה נייחת

צ'לסי הייתה יכולה להגדיל את הפער מיונייטד, אבל ספגה שוב ממצב נייח וסיימה רק ב-1:1 נגד האל. טרי ספג קללות ביציע

איכשהו צ'לסי מתעקשת לעשות את זה הכי קשה שאפשר. אחרי שמנצ'סטר יונייטד התקרבה אליה ביום ראשון האחרון עם ניצחון פנטסטי על ארסנל (1:3), הכחולים קיוו אמנם להגדיל את הפער מהמקום השני ומהאלופה, אבל סיימו רק ב-1:1 מאכזב נגד האל, שמשאיר את הצמרת צמודה מאוד, כשסוף סוף לכל הצמרת יש אותו מספר משחקים, 24, והפער של צ'לסי מיונייטד עומד בסך הכל על שתי נקודות.

המזל של צ'לסי, שקיוותה לעלות לארבע הפרש מיונייטד ולשמונה מארסנל, לא עבד לה הפעם, כפי שקרה לה במשחק האחרון בשבת, אז שחקניו של קרלו אנצ'לוטי הכניעו את ברנלי הקטנה רק בזכות שער ניצחון שמונה דקות לסיום של ג'ון טרי, שהגיע מושמץ למשחק אחרי הסקנדל הרומנטי שהסתבך בו, אבל השתיק את כולם עם שער. הפעם טרי לא ממש הצליח לעזור לאנצ'לוטי, לפחות לא בחלק הקדמי.

אז אחרי הדעיכה של אליפות אפריקה ודווקא עם חזרתו של דידייה דרוגבה לעניינים, חלוצה של חוף השנהב אמנם כבש שער, אבל הקבוצה שלו הייתה הרבה פחות טובה מזו שראינו בשבועות האחרונים. צ'לסי אמנם הייתה הרבה יותר מסוכנת מיריבתה, שהפסידה 2:1 במחזור הפתיחה של הפרמייר ליג לכחולים, אבל הערב הייתה הרבה יותר נחושה לצאת עם משהו ממגרשה, קיי סי.

מייקל אסיין הפצוע, שממשיך להיעדר מהסגל של הבלוז, ראה את חבריו סופגים את השער הראשון בדקה ה-30 כשכדור קרן שיצא מהרגליים של סטפן האנט הגיע לראש של סטיבן מויוקוולו, שדייק ומעל פיטר צ'ך הדהים את הקהל הביתי. שלוש דקות להפסקה השוויון הגיע כשכדור חופשי של דרוגבה מ-18 מטר מצא את הרשת עם בעיטה נפלאה לפינה הימנית, כששוערה של האל, שהתמקם רע מאוד, גרם לא מעט לספיגה.

האל, שסיימה ב-2:2 נגד וולבס בשבת ולא ניצחה מאז חודש דצמבר, יכולה אולי להתעודד מהנקודה הזו, שעשויה להוציא את הקבוצה הצנועה לדרך חדשה כשבמשחקה הבא היא תתמודד שוב בבית נגד מנצ'סטר סיטי בתקווה להתחיל במסע כלשהו של התאוששות.

גביע אנגלי, שלב 32 האחרונות:

וויגאן - נוטס קאונטי 2:0
לנוטס: סטפן האנט 75, גארי קאלדוול (78, עצמי)

קריסטל פאלאס - וולבס 1:3
לפאלאס: דני באטרפילד 62, 65, 68; לוולבס: קארל הנרי 90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully