וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גוט סיים את תפקידו כמאמן עירוני רמת גן

אחרי התבוסה לבני השרון, החליטו ברמת גן לבצע שינוי והמאמן שהוביל את הקבוצה למקום האחרון, עזב. בורגר יחליפו זמנית

דני גוט סיים היום (שני) את תפקידו כמאמן עירוני רמת גן. המהלך הגיע לאחר התבוסה הקשה שנחלה הקבוצה אמש לבני השרון 96:55, שבוע בלבד אחרי הניצחון הראשון של רמת גן. את מקומו של גוט יתפוס בשלב זה עוזר המאמן יניב בורגר, שמשמש גם בתפקיד מאמן הנוער של המועדון, שהיה עוזר המאמן גם בזמן המאמן הקודם עמיר עוזי. לא מן הנמנע כי בורגר ימשיך עד הסיום העונה, אך קיימת אפשרות שאם הקבוצה לא תצליח לצאת מהמשבר ימנו ברמת גן מאמן במקומו של בורגר או לצידו. הקבוצה ממוקמת במקום האחרון בטבלה עם ניצחון אחד מ-12 משחקים.

"דרכנו המשותפת הסתיימה בצער", אמר גוט לוואלה! ספורט לאחר שהקבוצה הודיעה על סיום ההתקשרות, "נקשרתי לקבוצה, אבל דברים לא הסתדרו כמו שציפינו. תקופתי ברמת גן הסתיימה, אבל אני מאמין שרמת גן עוד יכולה להשאר בליגה". לפני המשחק בשבוע שעבר מול הפועל חולון סיפר גוט למקורביו כי הפסד עשוי לגרור התפטרות מצידו, אך דווקא אז הגיעו הניצחון והאמונה שרמת גן יכולה לצאת עוד מהתחתית.

גוט הגיע לרמת גן בתחילת העונה, במקומו של עמיר עוזי, וקיווה להצליח בתפקידו הראשון כמאמן בוגרים אך מהר מאוד הבין כי בעקבות המשאבים המוגבלים הסיכוי להצלחה אינו גדול. בין השחקנים הבולטים שחתמו ברמת גן הקיץ אפשר למצוא את איציק אוחנון, ברנדון יואינג, טאג' מקאלו וג'וליאן קאזו. לאחרונה צורפו לקבוצה גם כריס ווטסון והזר ג'ון שארפר. לרמת גן נותרה רק אפשרות להחתים זר אחד במידה וימצאו מועמד מתאים, וזאת לאחר שביצעו עד כה 7 הרשמות של זרים באיגוד הכדורסל מתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully