וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות בשורה אחת משמחת יצאה מהמונומנטאל

קשר ריבר פלייט דייגו בואננוטה, שנפצע בתאונת דרכים, הגיע לתמוך בחבריו. "רוצה להיות קרוב אליהם". בינתיים, זה לא עוזר

ליגת הקלאוסורה בארגנטינה נפתחה בסוף השבוע החולף, כאשר ריבר פלייט פתחה את העידן החדש תחת הנשיא שנבחר לא מכבר דניאל פסארלה ברגל שמאל, עם הפסד 1:0 במונומנטאל לאלופת האפרטורה, בנפילד.

ריבר לא ערכה שינויים רבים בפגרה והיא המשיכה להיראות לא טוב, כמו בטורניר הקודם. עם זאת, לפחות בשורה אחת משמחת יצאה מהמועדון משכונת נונייז - חזרתו למגרשים של דייגו בואננוטה. הגמד לא שיחק כמובן אלא צפה במשחק מיציע הכבוד. "אני רוצה להיות קרוב אל חבריי לקבוצה", אמר לפני המשחק השחקן הצנום. "התמיכה שלהם חשובה לי מאוד".

כזכור, ב-26 לדצמבר, במהלך פגרת הליגות, עבר בואננוטה תאונת דרכים קשה. הקשר, שנהג ברכבו, נפצע באורח קשה, בעוד שלושה מחבריו הטובים (בגילאים 21 עד 24) נספו בתאונה. בימים הראשונים בבית החולים לא סופר לבואננוטה על מותם של שלושת חבריו כשרק אחרי שהתאושש הובאה לידיעתו הבשורה המרה. הוא שוחרר לאחר 12 ימים מבית החולים, ומאז הוא ממשיך להתאושש פיזית ונפשית.

ימים ספורים לפני שעבר את התאונה המחרידה התעניינו בקשר מספר קבוצות אירופיות, ביניהן אתלטיקו מדריד, אלא שהתאונה השביתה אותו לתקופה של כחצי שנה. עם זאת, הדיווחים האופטימיים מלמדים כי בואננוטה, שמתאושש לפי דעת רופאיו בקצב משביע רצון, יוכל לשוב למגרשים אולי לקראת סוף הטורניר הנוכחי. לצערו, את המונדיאל בדרום אפריקה הוא ייאלץ לראות מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully