וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי עשוי לוותר על סרט הקפטן בנבחרת אנגליה

הפרשה המביכה בה הסתבך בלם צ'לסי עשויה להביא להחלפתו בתפקיד. קאפלו עדיין מתלבט בנושא, סיטי התייצבה לצד ברידג'

אנגליה עדיין נסערת מכל ספיחי פרשת ג'ון טרי, לאחר הפרסומים על הרומן שניהל עם חברתו של ווין ברידג', בעקבותיהם ביקשה אשתו של טרי להתגרש ממנו, פרשנים ובעלי דעה מפקפקים ביכולתו של אדם כזה לשמש בתפקיד ייצוגי ויוקרתי כמו קפטן נבחרת אנגליה, והתקשורת כבר מדווחת כי מאמן הנבחרת פביו קאפלו עדיין מתלבט לגבי ההחלטה ויחליט אם טרי יישאר בתפקידו רק לפני משחק הידידות מול מצרים בשלישי במארס. כזכור, זו כבר השערורייה השנייה שבה מעורב טרי, אחרי הפרסומים על סיורים במתקני האימונים תמורת כסף.

אתמול חלק משחקני מנצ'סטר סיטי הביעו תמיכה בחברם לקבוצה ווין ברידג' והופיעו עם חולצות שעליהן הכיתוב "טים ברידג'", כשקרלוס טבז חשף אותה במיוחד לעיני המצלמה. ברידג' עצמו צפוי השבוע להיפגש עם קאפלו כדי לדון עמו בעתידו בנבחרת אנגליה, כשההערכה כי הוא לא יסכים להיות עם טרי באותו חדר הלבשה. ברידג' אמור להיות המחליף של אשלי קול בתפקיד המגן השמאלי. חלק מהדיווחים טוענים כי טרי עצמו צפוי להיכנע ללחץ התקשורתי ולהודיע כי הוא מוותר על התפקיד.

הביקורת הציבורית על מעשיו של טרי הגיעה אפילו עד הממשלה, ושר הספורט, גרי סאטקליף, התייחס לפרשה ואמר: "על המגרש טרי הוא שחקן פנטנסטי וקפטן מצוין, אבל כדי להיות קפטן נבחרת אנגליה אתה צריך לעמוד באחריות רחבה יותר למדינה שלך, וברור שאם ההאשמות הללו יוכחו הן מטילות בספק את יכולתו לשמש בתפקיד".

לעומת זאת, מאמן צ'לסי קרלו אנצ'לוטי ניסה לתמוך בחניכו ואמר כי "טרי יישאר הקפטן שלנו, השחקנים בטוחים בו וסומכים עליו, וזה כבוד גדול עבורי לאמן אותו. זה הזמן עבורנו לתמוך בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully