וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "הפערים גדולים מאוד"

31.1.2010 / 23:34

מאמן מכבי חיפה התייחס להופעה החלשה בתבוסה מול מכבי ת"א. גרשון: "אני לא צריך להתנצל. אנחנו קבוצה טובה יותר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בדיוק למשחק מהסוג הזה היתה זקוקה מכבי תל אביב. קבוצתו של פיני גרשון, שנחלה הפסד ליגה לנתניה, והפסד ביורוליג מול סיינה התאוששה הערב (ראשון) בניצחון גדול על מכבי חיפה של אבי אשכנזי, 79:101, שהוכיח פעם נוספת שלמרות הפסד כזה או אחר בליגה, אין עוד קבוצה שכרגע מאיימת על האליפות. הצהובים הביסו את החיפאים ללא קושי מיוחד, כשהם משפרים את משחק ההגנה שלהם ונהנים מתרומה של צ'אק איידסון, שחזר לעצמו עם 18 נקודות.

"המשחק מול ריאל יגדיר את העונה"

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, לא התרגש מכך שקבוצתו קלקלה את המפגש האטרקטיבי עם ניצחון גדול: " אני לא חושב שאני צריך להתנצל. אנחנו קבוצה יותר טובה, אם מסתכלים על המדד של שתי הקבוצות. חיפה היא קבוצה של פיינל פור ישראלי, אבל המשחקים בסופו של דבר תלויים בנו. כשאנחנו שומרים טוב, אז בארץ אנחנו צריכים לנצח. אני חושב שאנחנו שומרים בסדר, וזה תלוי בנו. עדיין יש לנו חולשות, ואני חושב שהמון תלוי בריכוז שלנו. ברבע השלישי איבדנו 10 כדורים, ונתנו להם לחזור ב-10 נקודות מה שלא היה צריך לקרות".

דיוויד בלות'נטל, שגם הוא נתן משחק מוצלח הערב, אמר בסיום: "הוצאנו לפועל את מה שרצינו לעשות, וניצחנו את המשחק. ניקח מזה את האינטנסיביות ההגנתית שהצגנו". על המשחק הבא, מול ריאל מדריד של מסינה, אמר השחקן: "המשחק מול ריאל מדריד יגדיר את העונה, זה ניצחון או הביתה. אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה ואת המשחק הבא". על יכולתו האישית, אמר בלות'נטל: "אני חושב שהדבר המרכזי העונה שהרגליים מרגישות טוב. זה הכל קשור לכשירות שלי. לא הייתי עם הקבוצה בתחילת העונה, אבל אני מרגיש טוב עכשיו. אני יכול לקלוע שלוש, אבל אני מנסה לעבוד על דברים אחרים, ולנסות להיות טוב יותר כשחקן. באירופה שומרים עליי, הם יודעים שאני הולך לקלוע, אז שומרים לי. ההגנות באירופה הם פשוט ברמה גבוהה יותר".

"אנחנו עדיין לומדים אחד את השני"

מן העבר השני, היו החיפאים מאוכזבים מאוד מהיכולת שלהם, ומהעבודה שלא הצליחו לתת פייט להצובים, בדומה לנתניה של המחזור הקודם. "אנחנו יודעים מה חסר לקבוצה", אמר מאמן חיפה, אבי אשכנזי. "משה הוא שחקן חמישייה, והפציעה שלו השפיעה מאוד. אף אחד לא וויתר מראש, אבל אני לא חושב שבכלים שיש לנו היום, יכולנו לנצח. אני לא מרוצה מאיך ששיחקנו, אבל הפערים גדולים מאוד. צר לי שאנשים מתוסכלים אבל זה המציאות. מדי פעם תופסים את מכבי לא לגמרי מוכנים, ואפשר לגנוב ניצחון". לגבי הצירוף של ישראל נוסף, אמר אשכנזי: "אנחנו נעשה כל מאמץ כדי לפתור את הבעיה שנקלענו אליה עם הפציעה של משה".

הקפטן החיפאי, עידו קוז'יקרו אמר לאחר התבוסה: "רצינו מאוד, אבל שילמנו מחיר על חוסר הניסיון במשחקים מסוג זה. דקה וחצי של חוסר ריכוז ברבע השני עלתה לנו ביוקר. חזרנו לקראת סוף הרבע השלישי, אבל לרוץ אחרי מכבי פה בנוקיה זה משימה כמעט בלתי אפשרית. זה אחד המקומות הכי קשים באירופה לשחק בהם, בטח כשאנחנו קבוצה שעדיין לומדים אחד את השני. בסגל הנוכחי לא יכולים לנצח את מכבי. היא עדיין קבוצה פגיעה, אבל למרות הפגיעות שלה היא עדיין בכמה רמות מעל הקבוצות האחרות בליגה. ביום נתון אפשר להפתיע כל אחד, אבל היום הנתון הזה לא היה לנו, לצערי הרב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully