וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון מסתפקת בליגה

אחרי ההדחות מהגביעים, ביצעה ליון מהפך וגברה 1:2 על פריס סן ז'רמן בדרך למקום הרביעי. 0:1 לאוקזר על סנט אטיין

המחזור ה-22 בצרפת ננעל הערב (ראשון) לאחר שבשבת צומק הפער מהמוליכה בורדו לשש נקודות, בעקבות התיקו של האלופה מול בולון וניצחונה של מונפלייה 0:2 על מארסיי. ליון, שרצתה לחזור למקום הרביעי, עשתה זאת כשביצעה מהפך ב-1:2 הביתי על פריס סן ז'רמן. אוקזר הצטרפה לצמרת עם 0:1 על סושו, בעוד המשחק בין ואלנסיין לסושו הסתיים ב-1:1.

ליון - פריס סן ז'רמן 1:2

אחרי שהודחה מהגביע ומגביע הליגה והבינה כי גם העונה היא ככל הנראה לא תזכה בתואר, אלא אם כן תדהים את כולם בליגת האלופות, קיוותה ליון לפחות לחזור למקום הרביעי ולאיים שוב על הכרטיס לליגת האלופות. גם פריס סן ז'רמן חווה עונה מאכזבת, כשלמשחק הזה היא הגיע מהמקום ה-14.

ליון, ללא הוגו לוריס הפצוע ועם רמי ורקוטר בשער, פתחה טוב יותר, אבל ספגה כבר בהזדמנות הראשונה של פ.ס.ז'. 10 דקות עברו ואז סטפן ססניון בישל למבלוט ארדינג הטורקי שער שהימם את הסטאד דה ז'רלאן וגרם לאוהדים לחזור לקריאות נגד המאמן קלוד פואל. בדקה ה-60 קיבלה ליון זריקת עידוד, כשממאדו סאקו הכשיל את בפטימבי גומיס כשהיה אחרון בדרך לשער והורחק. גומיס בעט פעם אחת לקורה בדקה ה-73, ולאחר ארבע דקות השתלט על ריבאונד אחרי קרן וכבש את השער המיוחל. בדקה ה-81 נגח כריס מעל אפולה אדל והכריע את המשחק.

אוקזר - סנט אטיין 0:1

האורחים שלטו ברוב רובו של המשחק, אבל נותרו רק ארבע נקודות מעל הקו האדום כשספגו בדקה ה-77 מנגיחה של הבלם המקומי, ז'אן פסקל מיניו. גונזאלו ברחסיו השווה בדקה ה-85, אבל השער נפסל בטענה לא מוצדקת לנבדל והשופט גם לא שרק לפנדל לזכות סנט אטיין בדקת הסיום. אוקזר במקום החמישי, חזק במאבקים על כרטיס לאירופה.

ואלנסיין - סושו 1:1

ניקולא פנטו, שחזר לשער ואלנסיין אחרי פציעה ארוכה, מנע מהקבוצה הפסד ביתי במשחק מרכז טבלה מול סושו. בדקה ה-21 יוהאן אודל העלה את ואלנסיין ליתרון, אבל הבלם האורח דמיאן פרקיס השווה בדקה ה-54 במהלך שהחל בכדור קרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully