וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: נשיא חדש, צרות ישנות

ריבר פתחה את עידן פסארלה בהפסד 1:0 ביתי לאלופה בנפילד. 2:2 לבוקה מול ארחנטינוס, ניצחונות לראסינג ואסטודיאנטס

בשעה טובה ומוצלחת, עונת הקלאוסורה 2010 של הליגה הארגנטינאית יצאה לדרך בסוף השבוע. אחרי טורניר בו כל הגדולות איכזבו ולראשונה זה שנים אף אחת מחמש הבכירות המסורתיות לא העפילה לגביע הליברטדורס, הן מקוות להתאושש. ריבר פלייט פתחה את העונה בערך כמו שהיא סיימה אותה - עם הפסד לאלופת האפרטורה בנפילד. ראסינג קלוב ואסטודיאנטס, לעומת ריבר, רשמו מחזור ראשון מוצלח עם ניצחונות זהים של 0:3 בדרך לראשות הטבלה. בוקה ג'וניורס המתוסבכת נפרדה ב-2:2 מארחנטינוס.

ריבר פלייט - בנפילד 1:0

המיז'ונריוס רצו לפתוח את העונה ברגל ימין, לאחר שהמאמן לשעבר דניאל פסארלה נבחר בבחירות לנשיאות. במועדון קיוו שכעת אולי המזל והיכולת ישתנו, אולם נראה שהדרך לשם עוד ארוכה. הקבוצה של לאונרדו אסטרדה אירחה במונומנטאל את האלופה הגאה, והאחרונה הוכיחה שכוחה עדיין במותניה.

סנטיאגו סילבה עזב אמנם את בנפילד אחרי האליפות, אבל חצי מהצמד האורוגוואי המצוין, סבסטיאן פרננדז, נשאר בקבוצה, והוא היה האיש שהוביל אותה לניצחון. בדקה ה-75 קיבל פפליטו פרננדז את הכדור, הטעה את שחקן ריבר ושלח לרשת של דניאל וגה, שהצליח לעצור אותו לפני כן מספר פעמים אבל לא עוד. עד הסיום נשמרה התוצאה, והקבוצה של חוליו פלסיוני פותחת את העונה לאחר האליפות ההיסטורית ברגל ימין. בריבר ימשיכו לנסות למצוא את הנוסחה שתשיב אותם אל ימי הזוהר שלהם.

ארחנטינוס ג'וניורס - בוקה ג'וניורס 2:2

בצל הבלגן הגדול במועדון, התארחה בוקה במגרש על שם דייגו ארמנדו מראדונה וחזרה ממנו עם נקודה בתום משחק דרמטי. מרטין פאלרמו (44) ניצל הדיפה רעה של הצ'יליאני ניקולס פריץ' לבעיטה של חואן ריקלמה, כדי להעלות את הקבוצה של אבל אלבס ליתרון. המחליף אזקיאל מוניוז (81) כבש שער עצמי שעשה שיוויון, אבל ריקלמה (85) בגולאסו החזיר את בוקה לעמדת ההובלה. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן קבע איסמעיל סוסה חלוקת נקודות עם שער דרמטי לאחר עוד מצב נייח.

ראסינג קלוב - רוסאריו סנטרל 0:3

הקבוצה שביצעה את הרכש הכי מרשים בפגרה היא לה אקדמיה. ראסינג הציגה צמד חלוצים קטלני בדמות גבריאל האוצ'ה וקלאודיו ביילר, ששיתפו פעולה בשער השלישי בדקה ה-76, אותו כבש ביילר. פאבלו לוגוורסיו עשתה את הספתח בדקה ה-39 ומתיאס מרטינז נעץ את השני אחרי שתי דקות, לקבוצה אליה יצטרף בקרוב רוברטו אז'אלה הוותיק.

לאנוס - הורקאן 2:3

האורחים כבר הוליכו 0:2 ונראו משייטים לניצחון חוץ מרשים, אחרי שערים של פטריסיו טוראנסו (20) והרכש גסטון מאצ'ין (25) כאשר השער הראשון כל כולו באשמת השוער המחליף של לאנוס, אגוסטין מארצ'סין. אבל לאנוס, שאיבדה בפגרה את כוכבה אדוארדו סאלביו שעבר לאתלטיקו מדריד, לא נשברה וביצעה מהפך. החלוץ החדש שהגיע מרוסאריו סנטרל, גונזאלו קאסטיז'חוס, עלה כמחליף והבקיע צמד בבכורה מרשימה בדקות 72 ו-90, כשבין שעריו דייק מקסימיליאנו ולאסקז מהנקודה הלבנה.

אתלטיקו טוקומן - סן לורנצו 1:0

דייגו סימאונה מקווה שהפעם קבוצתו המוכשרת לא תקרוס בשלב מסוים של העונה, ולפחות במחזור האחרון הוא ליקט שלוש נקודות במשחק חוץ שיכול היה להתפתח בצורה אחרת. פביאן בורדגאראי השתלט על כדור חוזר וכבש את שער הניצחון בדקה ה-24.

אסטודיאנטס - ארסנאל 0:3

מחזיקת גביע הליברטדורס, שהצהירה לפני פתיחת העונה כי לגביע היבשתי יש חשיבות עליונה מבחינה גם הפעם, אפילו על חשבון הליגה, פתחה נהדר. מרסלו קארוסקה כבש ראשון בדקה ה-40, ובמחצית השנייה היה זה מאורו בוסלי, המבוקש באנגליה ובאיטליה, שהבקיע צמד (64 ו-68 בפנדל).

ולז סרספילד - קולון סנטה פה 1:1

אלופת קלאוסורה 2009 קיבלה בחזרה את סנטיאגו סילבה, מלך שערי הטורניר הקודם שסיים עונת השאלה בבנפילד כאלוף. הטנק היווה את הסיפור של משחק הפתיחה של ולז, כשנגח לרשת בדקה ה-36, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-58 שעלה ביוקר בהמשך. לוקאס אקוסטה השווה עבור קולון 11 דקות לסיום.

משחקים נוספים:

ניואל'ס - אינדפנדיינטה 0:0

טיגרה - צ'קאריטה 2:0
לצ'קאריטה: מריאנו אצ'בריה (11 ו-53)

גודוי קרוז - חימנסיה לה פלטה 0:1
לגודוי: פדריקו היגואין (81)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully