וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה חוזרת לעניינים

צמד של נגרדו העניק לאנדלוסים 1:2 מרשים על ולנסיה. מאיורקה הובכה עם הפסד 2:1 לחרז האחרונה. ויאריאל-אוסאסונה 2:0

אחרי שברצלונה וריאל מדריד פתחו את המחזור ה-20 בלה ליגה עם ניצחונות חוץ נאים אמש, נמשך הערב (ראשון) המחזור עם יתר המשחקים. במוקד משחקי הערב עמד הניצחון המרשים של סביליה 1:2 על ולנסיה שהחזיר את האנדלוסים בגדול למאבקי הצמרת, ולעומתה אתלטיקו מדריד המשיכה לשקוע עם הפסד 2:0 למאלגה.

מאיורקה של דודו אוואט, שהודחה באמצע השבוע ברבע גמר הגביע, המשיכה להתקשות במשחקי חוץ עם הפסד מביך 2:1 לחרז האחרונה. ויאריאל חסרת היציבות שוב מעדה עם הפסד ביתי 2:0 לאוסאסונה, וחטאפה התרחקה מהצמרת עם 0:0 ביתי מול סנטאנדר.

סביליה - ולנסיה 1:2

אחרי ארבעה הפסדים רצופים שהצניחו אותה למרכז הטבלה, התאוששה סביליה בשבוע שעבר עם ניצחון דחוק על אלמריה, והערב היא כבר אותתה על כך שהמשבר רשמית מאחוריה עם ניצחון גדול על השלישית בטבלה. שחקניו של מנולו חימנז עלו ליתרון בדקה ה-21 כשנגיחה של ג'וליאן אסקודה סידרה לאלברו נגרדו שער קל, ובדקה ה-70 השלים נגרדו צמד בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה. העטלפים התעשתו ולחצו על שערו של אנדרס פאלופ, אבל לא הצליחו להפוך את הקערה, והסתפקו בשער מצמק של דויד נבארו בדקה ה-90.

חרז - מאיורקה 1:2

ממרומי המקום הרביעי קיוותה מאיורקה להמשיך להתקרב לחלום ההעפלה לליגת האלופות, אבל הקשיים המוכרים שלה במשחקי החוץ שוב היו לה לרועץ, ומסתבר שגם מפגש מול נועלת הטבלה המסכנה לא עזר לאוואט וחבריו לשנות את דרכם. הפתיחה דווקא סימנה על רוחות של שינוי אצל הקבוצה מפאלמה, כשפייר וובו כבש בדקה ה-24.

אבל בדקה ה-38 החמיץ אריץ אדוריץ פנדל לאורחים, וחרז התעודדה והצליחה להפתיע ולהפוך את הקערה על פיה בעזרת קרלוס קאלבו שאיזן בדקה ה-52, והתכבד גם בשער הניצחון בדקה ה-79 אחרי מתפרצת לתפארת, והעניק לחרז הצנועה את ניצחונה השני בלבד העונה.

ויאריאל - אוסאסונה 2:0

הצוללת הצהובה כבר חלמה על חזרה לשולי הצמרת המוכרים לה, אבל אוסאסונה החזירה אותה הישר לתקופה הרעה, באדיבותו של חואנפראן. הקשר המוכשר כבש את השער הראשון לאורחים בדקה ה-15, וחתם בעצמו את התוצאה עם השער השני חמש דקות לסיום.

טנריפה - סראגוסה 3:1

אחרי עשרה משחקים רצופים ללא ניצחון שברה סראגוסה את הנאחס במשחק חשוב במיוחד מול שכנתה לתחתית הלוהטת. לוריטה נתן לטנריפה את היתרון בדקה ה-48, לפני שהומברטו סואזו השווה בפנדל בדקה ה-77, וכעבור שתי דקות הפך אדריאן קולונגה את התוצאה עם השני של האורחים, ולאפיטה כבש את השלישי בדקה ה-83.

אתלטיקו מדריד - מלאגה 2:0

הקולצ'ונרוס התחילו את 2010 עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים וסדרת הצלחות בגביע, אבל כשנראה היה שהקבוצה סופסוף יוצאת לדרך חדשה, הגיע ההפסד לחטאפה ואחריו, הפסד ביתי מביך הערב לקבוצה המתאוששת של מלאגה. אתלטי קיבלה הזדמנות לברוח סופית מהתחתית, אבל כהרגלה בעטה בדלי. דודה הפורטוגלי הנפלא כבש כבר לאחר שלוש דקות וחאבי לופז הכפיל עם השני בדקה ה-70. מלאגה, שהפסידה בליגה רק בברנבאו בשלושת החודשים האחרונים, ממשיכה במסע הבריחה מהתחתית. אתלטיקו, שכבר חלמה אירופה, תנסה להגיע לשם דרך הגביע.

תוצאות נוספות:

חטאפה - סנטאנדר 0:0

ויאדוליד - אלמריה 1:1
לויאדוליד: סזאר ארסו (81). לאלמריה: אלברט קרוסאט (12)

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully