וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "זו הייתה הופעה גדולה שלנו"

מאמן מנצ'סטר יונייטד מרוצה מהניצחון על ארסנל. גרנט האשים את השופט: "השער הראשון היה מנבדל, בשני הייתה עבירה"

פורטסמות ספגה היום את הפסדה ה-14 העונה כשחזרה ממנצ'סטר עם הפסד 2:0 לסיטי, ונותרה שקועה עמוק במקום האחרון בטבלה. בצל הצרות הכלכליות המתוקשרות של פומפי נכנעו הכחולים לשערים של עמנואל אדבאיור בדקה ה-40 ו-וינסנט קומפאני בדקה ה-45, וקמפיין ההישרדות של אברהם גרנט ספג מכה נוספת.

"זה היה משחק מוזר כי היינו הקבוצה הטובה יותר היום", אמר גרנט בסיום. "שוער שלהם היה עסוק יותר מהשוער שלנו, ויצרנו שני מצבים גדולים במצב של תיקו אפס. לדעתי השער הראשון היה מנבדל, והשני היה אחרי עבירה על טל בן חיים".

על הרמה שהציגה קבוצתו אמר גרנט: "התרשמתי מהשחקנים שלנו, היכולת שלהם הייתה טובה יותר, אבל כשאתה משחק טוב ומגיע לשלושה-ארבעה מצבים, אתה חייב לנצל אותם. כל עוד אני כאן אעשה כמיטב יכולתי, אבל העתיד שלי הוא לא הנושא. הנושא הוא המועדון, הקבוצה והאוהדים".

פרגוסון: "השחקנים היו חדים"

מנצ'סטר יונייטד חזרה הערב (ראשון) הביתה עם ניצחון 1:3 יקר ויוקרתי על ארסנל בלונדון. השדים האדומים עקצו שוב ושוב בהתקפות מהירות וקטלניות וכבר הוליכו 0:3 לפני שתומאס ורמאלן צימק 10 דקות לסיום.

"זו הייתה הופעה גדולה שלנו. אני מאוד מרוצה, זה הזמן הזה בשנה בו אתה צריך לעשות את העבודה", אמר המאמן המנצח, אלכס פרגוסון, "אני חושב שהמשחק והיכולת שלנו ביום רביעי נגד מנצ'סטר סיטי גלוונה אותנו. ראיתם שהשחקנים היו מוכנים היום. הם היו חדים, משחק המסירות שלהם היה טוב והם יצרו הרבה הזדמנויות".

סיר אלכס הוסיף על סגנון המשחק של קבוצתו הערב: "התקפות מתפרצות תמיד היו חלק מהמשחק שלנו, בעיקר במשחקי חוץ. לארסנל יש שחקנים טובים והם מגיעים הרבה לאזור הרחבה של היריבה ואם אתה משחק על מתפרצות נגדם, יש לך סיכוי טוב לנצח אותם".

בצד המפסיד והמאוכזב אמר ארסן ונגר: "לא היינו טובים בהגנה ובהתקפה. לא היינו מלוכדים ונענשנו על כך שנתנו למנצ'סטר יונייטד יותר מדי שטח ועל טעויות אינדיבדואליות. בשבוע הבא נקבל הזדמנות טובה להראות שאנחנו מאוחדים וחזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully