וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: כדורגל משחקים ארבע דקות

לברקוזן חזרה לפסגה בזכות שלושה שערים מהירים (בין הדקות 36-40) ב-1:3 על פרייבורג. שטוטגרט הביסה 1:4 את דורטמונד

כהרגלה בשבועות האחרונים, לברקוזן שוב נאלצה לקיים את משחקה במחזור ה-21 אחרי שבאיירן מינכן עלתה זמנית לפסגה. יופ היינקס לא היה ממש מרוצה מהשיבוץ, אך אמר לשחקניו כי העברת משחקיהם ליום ראשון פירושה שמדובר בקבוצה אטרקטיבית שרוצים לצפות בשידוריה. זה עבד, ולברקוזן שוב ראשונה בזכות 1:3 ביתי על פרייבורג.

האורחת, שהשיגה את מרבית הנקודות שלה דווקא בחוץ, לא ניצחה כבר חודשיים, אבל האמינה ביכולתה להטריד את לברקוזן הבלתי מנוצחת. האמונה הזו החזיקה מעמד עד לדקה ה-36, אז סטפן קיסלינג, מלך שערי הליגה, כבש בנגיחה את ה-13 שלו העונה. השער נתן את האות להתפרקות של פרייבורג, וארן דרדיוק השוויצרי המתין דקה ועקץ במתפרצת עם השני.

בדקה ה-40 כבר 0:3, אחרי שטוני קרוס הנפלא הגביה כדור קרן וסמי היפייה המשיך בראשו לרשת של סימון פופלאן. בליץ של לברקוזן, שתוך ארבע דקות מטיילת לניצחון רביעי ברציפות וחוזרת אל הפסגה, למרות שער מצמק נאה שספגה בדקה ה-66 מרגלי פליקס בסטיאנס.

עוד לפני שלברקוזן קיבלה הזדמנות לשוב אל הפסגה, נפגשו הערב (ראשון) שתיים מהקבוצות החמות של התקופה האחרונה בבונדסליגה, שטוטגרט ודורטמונד. הפעם הגיע תורה של דורטמונד הרביעית להיעצר, כשהקבוצה של כריסטיאן גרוס הביסה אותה בתוצאה 1:4.

דורטמונד הגיעה אחרי שישה ניצחונות רצופים, אבל כבר בדקה ה-15 הוציא שוערה מארק ציגלר כדור ראשון מהרשת, כשפאבל פוגרבניאק כבש מקרוב והעלה את שטוטגרט ליתרון. בדקה ה-55 השווה לוקאס באריוס הארגנטינאי, אך שטוטגרט הייתה טובה יותר ובדקה ה-77 המחליף זדרבקו קוזמנוביץ' החזיר את היתרון למארחים בבעיטה חופשית. הרומני צ'יפריאן מאריקה, שהחמיץ פנדל בדקה ה-48, נעץ את השלישי בדקה ה-86, וכריסטיאן טראש חתם את התוצאה דקה לסיום. ניצחון רביעי רצוף לשטוטגרט, שעולה למקום העשירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully