וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: המבזק של זאק

זאקרוני קיבל מושג על כמות העבודה המצפה לו כשיובנטוס אכזבה ב-1:1 ביתי עם לאציו. משחקה של אינטר נדחה

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית התחיל כבר בשבת עם איבוד הנקודות של נאפולי והניצחון של בארי על פאלרמו. הערב (ראשון) השלג מנע מאינטר להגדיל את הפער בפסגה, כשמשחקה בטארדיני מול פארמה נדחה. מילאן חשבה לנצל זאת בבית כשאירחה את ליבורנו מהתחתית, אבל סיימה ב-1:1 מאכזב בסן סירו. רומא השתוותה אליה עם 41 נקודות, בעזרת 1:2 דרמטי על סיינה. קליארי ופיורנטינה נפרדו ב-2:2. בערב, הסתיימה הבכורה של אלברטו זאקרוני ביובנטוס ב-1:1 מאכזב עם לאציו, מי שעשויה להיות קבוצתו הבאה של אייל גולסה.

מילאן - ליבורנו 1:1

הבועה של הרוסונרי התפוצצה להם בפנים בדרבי מול אינטר, שגברה עליהם 0:2 והגדילה את הפערב בפסגה. השבוע השחור של מילאן נמשך עם הדחה מהגביע בידי לאציו, אבל לאונרדו סבר כי ליבורנו באה לו ממש בהזמנה. זהו, מסתבר שלא. סרסה קוסמי, שכבר הודיע על התפטרותו מליבורנו, חזר בו אחרי שיחה עם הבעלים אלדו ספינלי, וראה את שחקניו מתסכלים את המארחים בדרך לזכייה בנקודה חשובה.

רונאלדיניו סיכן את השער כבש בפתיחה ופגש את הקורה בדקה ה-36, אבל דווקא מאסימו אמברוסיני הוותיק ניצל בדקה ה-44 המשטה של פרנצ'סקו בנוסי ובעט לרשת החשופה. במחצית השנייה, משום מה, הורידה מילאן את הרגל מהגז ונענשה על ידי כריסטיאנו לוקארלי, הסמל של ליבורנו, שקיבל כדור מקלאודיו בלוצ'י והכניע את כריסטיאן אביאטי. מילאן ניסתה, אך לא מצאה את הפתרון להגנת ליבורנו וסיימה עוד משחק מאכזב שמבהיר שוב עד כמה התחרות לאינטר פשוט לא קיימת כרגע.

יובנטוס - לאציו 1:1

לאציו הייתה הקבוצה המדוברת ביותר בכדורגל הישראלי היום (ראשון) לאחר שנודע כי אייל גולסה יצא בחשאי לרומא וסגר את תנאיו. הקשר הישראלי עבר בדיקות רפואיות בעוד מי שעתידים להיות חבריו לקבוצה יצאו למשחק חוץ קשה בטורינו ויצאו ממנו עם תוצאה חיובית מבחינתם. אצל הביאנקונרי ערך אלברטו זאקרוני הופעת בכורה על הקווים לאחר שהחליף את צ'ירו פרארה והגברת הזקנה קטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים.

המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של המארחת, שנתקלה ביום טוב של פרננדו מוסלרה בשער לאציו. דייגו פגש את הקורה בבעיטה מרחוק ובדקה ה-70 הוכשל אלסנדרו דל פיירו ברחבה ודייק בעצמו מהנקודה הלבנה. שמונה דקות מאוחר יותר יצאה לאציו להתקפה היחידה של במחצית השניה. מאורו זראטה מצא את סטפנו מאורי שקבע שוויון 1:1. יובה נצמדה לפאלרמו במקום החמישי, לאציו במקום ה-15 ורחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

רומא - סיינה 1:2

אחרי שלושה ניצחונות רצופים וכשהיא ללא הפסד מאז סוף אוקטובר, רומא ציפתה לניצחון קל באולימפיקו מול נועלת הטבלה. סיינה לא ניצחה בשנה החדשה, אבל עשתה הרבה צרות לשלישית בטבלה. ג'ון ארנה ריסה, שכבש את שער הניצחון מול יובנטוס במחזור הקודם, העלה את רומא ליתרון בדקה ה-29 עם בעיטה מזווית אלכסונית בצד שמאל.

12 דקות אחרי השער של הנורבגי הגיע השיוויון, כשסימונה ורגסולה הוותיק הבקיע מקרוב אחרי כדור קרן. רומא, נטולת פרנצ'סקו טוטי ולוקה טוני, ניסתה לחזור ליתרון, ודווקא הכלים ששלפה מקצה הספסל, הביא לה את הניצחון. בדקה ה-88 ההעביר אדריאן פיץ הרומני, שהיה מועמד העונה למכבי פתח תקוה, כדור מצוין לרחבה, וסטפנו אוקאקה צ'וקה הבקיע את שער הניצחון הדרמטי עם ביצוע נפלא בעקב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קליארי - פיורנטינה 2:2

שני הפסדים רצופים דירדרו את פיורנטינה עד למקום העשירי, אבל השאירו אותה במרחק נגיעה מהכרטיס לאירופה. הפסד הערב כבר היה יוצר עבור הוויולה בור משמעותי, ממנו הרבה יותר קשה להתרומם. קליארי, שהגיעה למשחק כשהיא מקדימה את פיורנטינה בנקודה, לא נבהלה משער של מרקו מרקיוני בדקה השמינית, וביצעה מהפך עם שערים של אנדראה לצארי (36) ודוידה אסטורי (48).

אלא ששלוש דקות לאחר מכן איבדה המארחת את אנדראה קוסו, ושילמה על כך כשספגה שיוויון מרגלי סטבן יובטיץ' המונטנגרי בדקה ה-63. צ'זארה פראנדלי, שקיווה לצרף את אנטוניו קסאנו ונכשל, יקבל ככל הנראה את קייריסון בהשאלה מברצלונה.

משחקים נוספים:

סמפדוריה - אטאלנטה 0:2
לסמפדוריה: אנג'לו פאלומבו (36), גאמפאולו פאציני (45)

קייבו - בולוניה 1:1
לקייבו: סרג'יו פליסייר (49). לבולוניה: מרקו די ואיו (11)

קטאניה - אודינזה 1:1
לקטאניה: מרקו ביאג'יאנטי (82). לאודינזה: אנטוניו פלורו פלורס (32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully