וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מבולגריה באהבה

זוראן בלדובלייב ערך בכורה בקרית שמונה ובישל את שער הניצחון ב-2:3 על מרמורק, שהחזיר את הצפוניים לפסגת הטבלה

המחזור ה-21 של הליגה הלאומית נחתם הערב (שני) עם שלושה משחקים. עירוני קרית שמונה נתקלה בקשיים בלתי צפויים מול האחרונה בטבלה, הפועל מרמורק, אך הצליחה בסופו של דבר לנצח 2:3 ולטפס חזרה לפסגת הטבלה. סקציה נס ציונה עלתה למקום החמישי בזכות 0:3 ביתי על הפועל כפר סבא, בעוד מפגש התחתית בין בני לוד להכח עמידר רמת גן הסתיים ב-1:1.

עירוני קרית שמונה - הפועל מרמורק 2:3

אחרי שראתה בשבת את רמת השרון ובת ים משתוות אליה במאזן הנקודות עם 34, קרית ידעה כי הדרך היחידה מבחינתה להתבודד היא להשיג ניצחון ביתי מול מרמורק, וזה בדיוק מה שהיא עשתה - לא לפני שגרמה לחץ רב אצל אוהדיה. הפתיחה של הצפוניים היתה מוחצת, כאשר אחרי שש דקות בלבד קבע תומר סויסה 0:1, וכעבור שתי דקות הכפיל ויאם עמאשה את התוצאה. אלא שמרמורק, שהגיעה למשחק עם שלושה הפסדים רצופים, הציגה הרבה אופי, ושערים של רוני אוחנה בדקות 19 ו-56 קבעו 2:2. בדקה ה-60 נכנס החלוץ המקדוני שהגיע מהליגה הבולגרית, זוראן בלדובלייב, במה שהיתה הופעת הבכורה שלו עבור המארחים, ובדקה ה-83 הספיק לבשל שער ניצחון לשלומי אביסדריס, שקבע את תוצאת המשחק - 2:3 לקרית שמונה. סאלח חסארמה עוד הספיק לקבל כרטיס אדום בדקה ה-87, אך גם זה לא העיב על חגיגות המארחים, שפותחים פער של 3 נקודות בפסגה.

בני לוד - הכח עמידר רמת גן 1:1

קרב התחתית הכל כך חשוב בין שתי הקבוצות משני צידיה של הקו האדום, הסתיים בדרמה גדולה. בני לוד הגיעה למשחק אחרי שלא הפסידה שלושה משחקים רצופים, והמאמן ניסן יחזקאל כבר ראה את שחקניו משלימים דאבל על הכח עמידר רמת גן, אחרי הניצחון 1:2 בסיבוב הקודם. הזר אגודה קאובינה, שחזר לקבוצה לאחרונה לאחר ששוחרר מהפועל אשקלון, הוכיח שוב כי בלוד הוא מסתדר הכי טוב וכבש את שער היתרון בדקה ה-50, אבל לירון דיאמנט איזן שלוש דקות בתוך תוספת הזמן והשאיר את הכח במקום ה-14, עם נקודה יותר מלוד הלפני אחרונה.

סקציה נס ציונה - הפועל כפר סבא 0:3

עם ארבע תוצאות תיקו בחמשת המשחקים האחרונים, הפועל כפר סבא איבדה הזדמנות לצמצם פערים מהמוליכות. הערב היא ראתה גם את סקציה נס ציונה חולפת על פניה, כשהמארחת קטעה רצף של שלוש תוצאות תיקו מאופסות. אלירן שערי כבש את שער הליגה הראשון שלו לזכות נס ציונה כבר בדקה החמישית, ובמחצית השנייה היה זה החלוץ הגאורגי גאגה צ'קטיאני, שהגיע מרמת השרון והרשית פעמיים בדקות 63 ו-88. נס ציונה עם 30 נקודות, כבר במקום החמישי.

עדכון ראשון: 16:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully